trenger å være anonym nå Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hadde i går kveld blodblandet utflod og fikk beskjed om at jeg skal inn på sykehuset i dag. Har to timer å kjøre dit. Problemet nå er jeg holder på å gå i bakken hver gang jeg beveger meg over stuegolvet.... Driver og ordner så sønnen min kommer seg på skolen. Men jeg tørr ikke å kjøre ham de 3 km det er dit nå tror jeg Hver gang jeg går normalt over golvet, blir magen steinhard, blir vanskelig å puste og det svartner for meg. Må bare sette meg eller legge meg ned. Da gir det seg etterhvert. Kan dette være tegn på svangerskapsforgiftning?? Er 32+o i dag. Ikke vært plaget med høyt blodtrykk eller noe....
Beatej80 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Huff da, høres ikke bra ut! Jeg vet dessverre ikke om det kan være svangerskapsforgiftning. Men du burde ikke kjøre bil i din tilstand iallefall! Har du mannen din eller noen andre hjemme som kan kjøre sønnen din? Håper det ordner seg for deg!! Høres ut som kynnere du har. Er vel et tegn fra kroppen om at du må ta det med ro tror jeg. Jeg er ingen lege og kan ikke sette diagnose, men bra du skal på sykehuset i dag. Når har du time der da?
MammaDilla Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Hei. Høres mer ut som lavt bt siden du svimler sånn. Hva med å ta en taxi? Det tror jeg at jeg hadde gjort.. ringt føden eller der du skal og bedt de ordne med en rekvisisjon.. Lykke til
Snupidupi Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Huff høres ikke nå særli ut nei...du får hold dæ unna bilkjøring ja... også må du ha go bedring! Ska kryss fengran førr dæ ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå