♥Tullerusk♥ Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Ja da har vi startet på en ny uke.... Håper mange tester positivt fremover.... Dere som skulle teste i dag.... Fått resultat?????? Spent skjønner dere... Nei, nå skal jeg snart levere pjokken i barnehagen og dra på skolen.... Ønsker alle en fin dag idag=o) Klem
pandabjørn Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 du tenker sikkert på g.test, men jeg svarer forde jeg har testa negativt på EL test 5 dag på rad, og jeg som skal ha EL i dag iflg babyverden..kanskje jeg skal teste i kveld igjen..??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 hei hei baby cakes vettu hva? jeg glemte fan meg å teste i dag, får heller ta det i morgen da er nå 4 dager til IKM. he he
camelia4årpåvent Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Hei! Mas@nder; forrige el fikk jeg negativ el test om morgenen og positiv på kvelden...så test i kveld for sikkerhetsskyld=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Alt av tester gravid tester eller EL tester... Vi håper på samme resultat, ikke sant?=o) Liten tur hjemom fra skolen =o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2006 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!! Nei da bare tuller... jaja, du får teste i morgen tidlig i stedet da... Krysser forsatt=o)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 heia, verdens svakeste positiv test i dag.. jeeeiii:)da er det vel lov å håpe:)
Ladybug~N&E Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 æsj.. bare skyggestreker her!!!!! Skal kjøpe meg en skikkelig digital cb etterpå og teste om et par dager. Da er jeg ca en uke over ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå