Gå til innhold

OJ!!! Sjekk her a`!!! Noen av oss??? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke meg heller...heldigvis må jeg si...

Men var i Sverige og handlet med familien i går, og på veien hjem fikk vi nesten en elg i fronten. Det var mørkt og begynte så smått å bli glatt på veien. Så ser jeg elgen komme opp av veikanten i den andre fila, og jeg skriker ut: EEELG! EEELG! Gubben sier: HVOR?!! DEEER sier jeg(50 meter foran bilen) Da først begynte han å bremse. Det var like før vi fikk elgen i fronten, og da gubben bråbremset spant hele kroppen min seg pluss at han svingte samtidig og fikk en liten sladd på bilen. Adrenalinet i kroppen var helt jævlig. Kjente hjerteslaga i hele ryggen og i hele natt har jeg kjent at ryggen hadde fått seg en vri. Det er skikkelig vondt! Rart ikke fødselen starta, spør du meg. Så må si at det var en forferdelig opplevelse, men vi var heldig da, takket være meg som så elgen.

Annonse

Huff ja vi kjørte nesten på en hjort, de spretter så fort ut fra ingen steder.. en gang løp det en elg rett i siden på bilen vår... litt artig det da.. stakkars elg.. sjanglet avgårde etterpå.. vi har ganske solid bil..

håper jeg slipper og føde i bilen ja.. det er 2 timer til sykehuset herifra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...