selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #51 Skrevet 20. november 2006 Hanne og Beth: jeg vil jo aller helst at lillejenta skal være inne i magen til over jul... selv om hun skal kunne greie seg hvis hun kommer nå, så er det jo et poeng med at man skal gå gravid i 40 og ikke 34 uker...
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #52 Skrevet 20. november 2006 Og jeg er sist i køen, tror jeg - ikke før 25. januar, og viser ingen tegn til at Knotten har tenkt å gjøre tidlig ankomst. Bortsett fra ekstreme tendenser til redebygging hos hans mor? Har også begynt å vurdere oljer og bringebærbladte, ikke for å framskynde men for å få ting til å gå glatt når de først skal skje. 66 dager igjen i følge telleverket her, synes jeg har gooood tid. Nå er storeKnotten vel ute av badekaret og sitter og ser barnetv - siden vi er redusert til nrk1 fikk han lov til det i dag. Kveldens spennende plan ellers er å vaske en maskin tøy og legge meg tidlig - noen som slår den?
konvall Skrevet 20. november 2006 #53 Skrevet 20. november 2006 Samboen er på jobb, så det blir bare legging av barn og sløve forran tv,n tenker jeg. Er nok ikke så rasende spennende jeg heller... Når jeg tenker meg om er det vel det jeg pleier å gjøre hver eneste dag...
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #54 Skrevet 20. november 2006 høres skremmende likt ut som i ka-ping-heimen... bortsett fra at gubben liger og sover på sofaen... men jeg sitter og knatter på laptopen mens ei veldig søt jente sitter og ser barne-tv Det som kanskje er størst forskjell er at rundt 2-årigen min ligger store mengder hårstrikk, spenner, perler og et rosa pledd.. antar kanskje svampegutten har litt andre preferanser hva ettermiddagslek angår? resten av kvlden blir litt mer actionpreget for min del - foreldrene mine kommer innom en tur, vi skal legge framdriftsplan for kjøkken-oppussinga... de er litt bekymra for at stress rundt kjøkken-greiene skal bli for mye for meg etter helgas hendelser.. søte foreldrene mine
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #55 Skrevet 20. november 2006 åh - jeg har pottis og dip som venter på meg! Har ikke spist det på lenge, og skulle egentlig kose meg med det igår men da var jeg for kvalm... så det blir ikveld istedet hvis jeg ikke blir kvalm igjen da... hehe... blitt lite godis i det siste gitt. Men det er jo like bra
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #56 Skrevet 20. november 2006 Ja, det er ikke noen radikal forskjell fra hva jeg pleier å gjøre om kveldene, nei... Gubben er borte som vanlig, så ingen snorker på sofaen (ka-ping: blått pledd her, og ingen hårstrikk. Derimot rød-og-hvitstripet pysj, så jeg blir litt i julestemning av å se på skatten min!) i dag - Knotten holder seg vel såvidt våken en halvtime til... Gubben og Katten er jo bare søtt, da - kanskje vi burde begynne å se norsk barnetv oftere?
konvall Skrevet 20. november 2006 #57 Skrevet 20. november 2006 Lite godis...... Herregud, jeg tror jeg har spist snop for 14 år fremover.....og ser sånn ut også!! Passer på å få i meg 5 om dagen. men det gjelder både frukt, grønt og snop. Er kriminell.... Jordmor sa en gang at det er viktig å kose seg, og det har jeg levd etter siden.. Puh.... lurer på om jeg sliter etter fødselen jeg.. Må bare si at jeg var litt undervektig før jeg ble gravid...TRøste..trøste....
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #58 Skrevet 20. november 2006 Vi ser mest norsk barne-tv (på nrk kl 18 altså) fordi det er greit for lillejenta å ha det tidspunktet å forholde seg til rett og slett. Hun elsker også barnetv-vertene, spesielt Erik. Han er storfavoritt! Gleder meg masse til julekalenderen i år begynner Da sitter nok både mamma, mormor og lilletroll benka foran tv'n tenker jeg!
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #59 Skrevet 20. november 2006 5 om dagen - hihi! Jeg har desverre ikke klart 5 om dagen av noe som helst unntatt tekopper, og nå den siste måneden har det gått med litervis av skummet melk. Har et skap fullt av sjokolade som jeg bare ikke har lyst på og chips er ekkelt uansett - fyser egentlig bare på ost, jeg... Hvis vi ikke kan kose oss nå, når skal vi da gjøre det? Jeg mener, jobber kroppene våre hardt for tiden, eller?????
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #60 Skrevet 20. november 2006 Ja det er litt dårlig gjort egentlig... liksom ha "lov" til å spise litt snop, unne oss noe godt og sånt... men være for kvalm og uvel til å ha lyst på Tror forøvrig jeg og Sponge sysselsetter store deler av meieriansatte i midt- og nordnorge for tida... bare idag har jeg tømt i meg nesten 2 liter skummamelk! hjelp... pottis bør jeg egentlig ikke spise pga saltet men jeg er veldig flink til å la være så ikveld spiser jeg med god samvittighet! Hvsi jeg ikke blir kvalm da, hehe
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #61 Skrevet 20. november 2006 Mer melk, tror jeg... Skummet melk er jo bare så inmari godt, da! Nå har jeg fått selskap av LT ved spisebordet hvor PCen står, han har laget seng til hesten og puttet den kjærlig under et håndkle med 101 dalmatinere på - "natta!" Trodde egentlig han skulle være segneferdig nå, men han har vel sovet lur i bhg i dag. Han har nemlig ikke sovet på dagen hjemme de siste 10 dagene eller så, men i bhg skjer det vel så mye at han trenger det! Vel, vil heller ha ham oppe nå om kvelden enn at han skal våkne før 06 i morgen tidlig, nå som han har vært på "treningsleir" hos pappaen har han nemlig sovet helt til 07! Bliss...
Hanne og jentungen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #62 Skrevet 20. november 2006 Melk generelt er godt, men ikke i slike mengder som dere inntar, hehe:) Derimot har jeg til tider inntatt enorme mengder lime. Nå er det enorme mengder klementiner det går på) Da er middagen snart klar her i huset...
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #63 Skrevet 20. november 2006 Hm, legging 45 min senere enn vanlig, og sur gutt? Må visst snakke med dem om soving på dagen, vi får se hvordan morgenen blir... Nå logger jeg av og går og gjør noe ufornuftig. Tenkte å ha litt Aragorn-tid, det er så lenge siden sist jeg så "the Two Towers". Har til og med lyst på sjokolade etter diskusjonen over, så Fruktnøtt og et stort glass melk (bombe!) blir nok del av kvelden. Kos dere, alle sammen, så snakkes vi i morgen!
*1D* Skrevet 20. november 2006 #64 Skrevet 20. november 2006 Hei jenter! Jeg har hatt en rolig helg jeg altså, passa gutten til søstera på lørdag. Det var koselig! Men guuuuuuuuuu jeg var sliten etterpå! Jeg kommer ikke til å gå gravid med en på under året altså! Var på UL på onsdag jeg da, der fikk jeg beskjed om at lillingen ligger med ropa nedi bekkenet. Jeg var på legesjekk i dag og legen mente vi kunne bestille time på sykehuset så vi finne ut om han har tenkt å komme ut den veien eller om vi skal hente han ut litt før.... Jeg må innrømme at jeg har holdt sør-trøndelagsmeieriene i drift de siste ukene............... Her går det i lettmelk og mandariner og en og annen sjokolade. I dag var ille på slutten... jeg fikk noen vonde kynnere på vei hjem, så jeg måtte ringe mannen min for at han skulle hente meg i byen. Jeg har ikke hatt så vonde kynnere før, og må innrømme at jeg har tatt det veldig rolig i kveld. Jeg har (som et par andre jenter her inne) ikke veldig lyst til at babyen kommer så veldig mye før tiden. Jaja, de fleste dukker vel ikke opp på denne tråden igjen før i morra så jeg fikk vel siste ordet i dag også
Hanne og jentungen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #65 Skrevet 20. november 2006 Er innom jeg, men det er ikke mange flere ganger jeg sniker meg innom før jeg tar kvelden.
SpongeBob Skrevet 20. november 2006 #66 Skrevet 20. november 2006 Og jeg er vel innom for siste gang - måtte se om brodern hadde svart på en e-post, så veien innom BiM var ikke lang... Her er full kamp i Helm's Deep, så jeg har ikke tid til å bli lenge, må jo passe på at Aragorn overlever denne gangen også! Huff, vinden har snudd så jeg får parafinlukt inn i stua - kanskje jeg burde ta kvelden i stedet? Brr - det lukter virkelig forferdelig...
konvall Skrevet 20. november 2006 #67 Skrevet 20. november 2006 Måtte innom mens kveldsmaten står i ovnen. Blir alltids litt ekstra kos når sambo jobber sent. Må kose oss når han kommer hjem.. Må jo passe på å sjekke litt her inne før han kommer......
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #68 Skrevet 20. november 2006 Jadda... like fjern som vanlig, så sitter jeg og leser deres siste innlegg her og fniser over hvor avhengige dere irker når dere ikke greier la være å stikke innom tråden vår kveldstid... og hva gjør jeg? NØYAKTIG det samme hihi...
*1D* Skrevet 20. november 2006 #69 Skrevet 20. november 2006 Hehe.... dere er søte da;) (Nå vet jeg jo at dere har lest det jeg skriver, selv om dere ikke kommenterer. Hehe) Prøver meg på det siste ordet igjen jeg;) Natta!
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #70 Skrevet 20. november 2006 åneidu! Jeg er fortsatt våken!!!
Gjest Skrevet 20. november 2006 #71 Skrevet 20. november 2006 Jeg òg! Ble da en riktig så lang tråd i dag. Måtte dra fra jobb tidlig idag, til legen... Har fått noe rart inni hånda som legen så på sist jeg var på sv.skapskontroll. Bestilte time til å snitte opp og fjerne noe de trodde var en blodkapsel, men fikk en "inkompetent" lege, da min faste selvfølgelig hadde fri samme dag som meg... Da jeg fjerna stinget på fredag, viste det seg at han ikke hadde rørt det han skulle fjerne!!! Hva i granskauen gjorde han i en halvtime da, da? Ble satt opp til "kirurgi" på legekontoret igjen i morra for å fjerne en granulom! (et frammedlegeme som har kapslet seg inn antagelig...) Gruer meg, for jeg har en høy smerteterskel, men bedøvelse inni hånda! Fy f... Jeg lyger ikke når jeg sier det var vondere enn å føde sønnnen min og å bore uten bedøvelse til tannlegen!
*1D* Skrevet 20. november 2006 #72 Skrevet 20. november 2006 Fortsatt våken? Heheh... Liten2: innkompetente leger er noe herk!!!!! Bedøvelse i hånden tipper jeg er på linje med foten (og der vet jeg er j**lig vondt!) og da må jeg bare si: si noe skikkelig stykt når det pågår! Legen min sa han ikke lært ett eneste nytt uttrykk når jeg fikk bedøvelse. Selv var jeg ganske imponert over hvor kreativ jeg kan være når jeg har vondt og ikke får slå noen:) Da tar jeg natta...tror jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå