Gå til innhold

teite hår, dustate frisør.. å d hær brukte æ 3,5t på...

Anbefalte innlegg

virke som ho trur at æ har alt hårutstyr jæmme på bade, å i tillegg vet kordan æ ska bruke d.. men dær tokk ho feil..

eie ikke sånn slettetang ho brukte, så den frisyra æ va så enormt fornøyd me da æ gikk ut fra salongen e æ overhode ikke fornøyd me nu mer.. æ har ikke sånne magiske fingra at æ får til d mirakele ho klarte..

Må tydelivis ta mæj frisørutdannelse før æ fær å får årna ny frisyre.

Æsj æsj å dobbel æsj ;/

fint at d e vinter, for nu kan æ bruke lue for å skjule sveisn ;)

Fortsetter under...

kjenner igjen det der.

har til og med kjøpt de samme produktene hun bruker i håret mitt.

men det blir aldri det samme.

men så er jeg begynt å be frisøren om å VISE og FORKLARE meg hvordan hun gjør det.

men det ble LIKEVEL ikke det samme....det ble en dårlig etterligning...

så hver gang jeg har vært hos frisøren,så tar jeg et bilde av frisyren med det samme jeg komme hjem.

så har jeg i det minste et minne om hvordan det en gang var.

nei,,de frisører er merkelige.

hihi... hue e jo kjækt da ;D Ska du ha på dæ det når du før også? Æ har heldivis en super frisør som ikke absolutt må pakk på alle siste mote frisyre etc.

Du får ønsk dæ slettetang tel jul da ;D

Det går sæ tel ska du sjå...

Hihi..æ kjenne mæ såååååå igjen i det der!!

Men hvis doker har europris eller hete det eurospar....hmmm? *jernteppe* i H-fest,så vil æ anbefale dæ å kjøpr dæ rettetang der! Vet ikke kordan hår eller sveis du har,men æ sjøl har langt bølgat hår. har prøvd utallige rettetenger fra masse kjente merka,men favoritten e ei til 199 kjøpt på euro...herregud,tenk æ ikke huske ka butikken hete!!:)

jeg skulle også fiffe meg opp på håret... men, kom ut fra frisør og var skikkelig misfornøyd..... gikk tilbake til en annen frisør, og det var fremdeles ikke bra... kjedelig når du betaler over 500kroner.. akkurat som frisørene så at jeg var gravid og automatisk ga meg en kone klipp.. uff og huff.... nå tar jeg bare alt i strikk og venter på at det skal gro ut igjen... håret mitt fungerer ikke for tiden.............

Annonse

Har du merka no forskjell på håret etter at du ble gravid da? Har hørt at nån får mer slett hår,andre mer fall,å farge man håret kan fargen blir litt forskjellig enn det man hadde tenkt..

Har mista mindre hår etter at æ ble gravid..syns det e litt rart...men så miste æ vell masse når æ begynne å amme da! ;)

jeg ba rett og slett om noe tøft å enkelt og det fikk jeg.. jeg hadde med meg et blad med bilde av en sveis som så lett men tøff ut.. så tok hun utgangspunkt i det... det er i grunn første gang jeg har vært fornøyd.. mannen min sa det var veldig bra.. men vennina mi mente jeg så ut som mcgyver... hi hi..

men man får det man ber om.. følte at håret mitt vokste mer bortover enn nedover og sa også det til frisøren...

Hehe, ja æ trur æ må ha d på, sidn sambo kommer til å ta masse bilda, å da kan æ jo ikke vise fram dn hær grusomme sveisn ;)

Fargen e pinade å bynt å se forjævli ut.. æsj å æsj..

Adina- Takk for tipse, ska fære på europris å se om æ finn en rettetang ;)

Så må æ øve, å se om æ får til å bruke den, hvis æ ikke ende opp me å svi av mæj håre ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...