Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 hun våknet 6.30 i dag.. sov fra 9 - 9.30 og fra 12.30-13.30. så sovnet hun 18.30. klarte ikke holde henne våken lenger...prøvde legge henne i 15-16 tiden men var ABSOLUTT ikke trøtt da... kl 22 våknet hun igjen...og hun er fremdeles LYS våken.... hyler som bare det når jeg prøver legge henne...det pleier alltid hjelpe å amme henne i søvn..men hun dupper omtrent av så hyler hun igjen... huff... jeg er helt utslitt... blir skikklig irritert av å høre på henne og..så nå gikk vi opp så får hun ligge på gulvet å syte litt... hun er 6 mnd...
Babykilo Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Sånn har vi hatt det også, men plutselig bedret det seg og nå sover han 3 korte lurer om dagen. Er supertrøtt kl. 18, da. Ja, surving er så slitsomt, føler med deg.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 bra at det ikke bare er oss... men hun pleier ikke være sånn da... etter jeg skrev innlegget var hun i strålende humør..smilte og lo og var så søt...hehe.. heldigvis så sovnet hun kl 2...og da sov hun til kll 6...fikk pupp og sov til 8..da kom plutselig katten opp i sengen til oss... sambo hadde sluppet han inn når han gikk på jobb og glemt å lukke døren inn til rommet... hun pleier våkne ofte på natten...så var greit med 4 timer sammenhengende søvn iallefall
Nadine0606 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Min er 5 mnd, jeg har ikke sovet hele natten på de 5 mnd. Hun våkner mange ganger, det hjelper å gi henne smokk enkelte ganger. I natt var jeg oppe kl. 24, 0230, 4-ville ikke sove mer-fikk pupp-hjalp litt (har lite melk),neste gang kl.6,nektet pupp,fikk mme-sovnet hun etterhvert, sover fortsatt og jeg er våken...Det er ganske slitsomt, det hjalp ikke med sitt eget rom, hun spiser mye grøt og burde sove lenger...Men det gjør hun ikke.Uff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå