bellamamma Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Begynner a fole meg bedre na etter at SA var et faktum pa fredag. Da forlot det lille froet magen, og sa var det over for denne gang. Var fryktelig trist og lei meg den dagen det skjedde og igar, men na begynner det a ga bedre og det foles godt! Graviditetssymptomene forsvinner; ikke mer omme bryster og voksende mage (ja - den hadde faktisk begynt a bli merkbar i uke 7!). Trettheten er ogsa borte. Rart hvor fort dette egentlig "gikk over"... Men det er jeg takknemlig for. Mannen min har vaert en utrolig stotte i disse dagene - helt super! Jeg er sa taknemlig for a ha han og sonnen min! Et par dager til na, sa er vi igang med proving igjen. Det er bare a sette igang. Lykke til til dere alle her pa dette forumet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7152705-det-verste-er-over/
IngaMaria Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 Hei! Ja jeg mistet min i går og merker allerede selv at brystene minsker, og magen er flatere. Utrolig stusselig! Jeg var så klar for å oppleve mitt første svangerskap og gledet meg over alle endringene, så er rart å se hvor fort alt snur og går tilbake til normalt. Jeg har også hatt en helt utrolig god mann. Han har støttet meg og holdt meg oppe helt siden blødningene startet, til tapet var et faktum, og han hjelper meg nå til å se framover-til nye forsøk. Håper bare så inderlig det går bra med neste! jeg er så redd for at det skal gå galt da også, så er godt at jeg har en positiv mann! Var helt knust i går da jeg fikk nyheten om at fosteret var dødt, og er fortsatt vondt. Men jeg kjenner at det går bedre. Må man så må man, for slik er livet. Men jeg syns det er veldig rart å gå tilbake til "ikke gravid" tilværelsen, var liksom ikke forberedt på det. Og savnet etter å vite at jeg har noe inni meg er stort. jaja, uff er fælt å tenke over hvor mange vi er som opplever dette og gjerne flere ganger også.det er jo noe jeg ikke unner noen. Jeg vil nå ønske deg og alle andre i samme situasjon lykke til med neste forsøk!!! krysser fingrene for oss alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7152705-det-verste-er-over/#findComment-7194792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå