Abracadabra Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 OK dette er kanskje et tåpelig spørsmål, men jeg lurer virkelig - er det noen som har opplevd kynnere på bare halve livmoren om gangen? Jeg føler nemlig av og til at det er nettopp det som skjer her! Har og tenkt at jeg må slutte å dumme meg, det er sikkert bare barnet som ligger med ryggen godt plantet ut til høyre akkurat nå...og derfor er magen hard på høyre side og bløt på venstre (eller omvendt)...men det føles ikke sånn, må innrømme det! Det føles virkelig kynneraktig ut... Er jeg sprø???
Maisie Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Har også kynnere på bare ene siden av og til, som om noen har puttet en melon på ene siden av magen. Ser skikkelig snålt ut. Og det er ikke noe godt når lillegutt sparker der samtidig, nei. Men er det noen flere som har hatt kynnere bare over navlen noen ganger? Det er ubehagelig, klemmer nesten pusten ut av meg. Sikkert fordi det blir press på lungene eller noe.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg har hatt kynnere som bare har vært på en side, og også kynnere som bare er over navelen. Magen ser helt skjeiv ut, og av og til føles det som jeg ikke får puste, ja! Når jeg ikke har kynner kjenner jeg at babyen ligger på ene siden av magen (magen er hardere der enn på andre siden). Kynnere kun på en side kjennes ikke ut som babyen, magen er knallhard. Tror det dere beskriver er helt normalt!
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jepp, sånn har jeg det også. Har i flere dager nå bare hatt kynnere på den ene siden. Begynte å tenke på om det bare er den siden som virker som den skal... men i dag tidlig var det plutselig på den andre siden. Jeg skal til jordmor på torsdag, og da skal jeg spør om dette... Ingen spørsmål er dumme. For det er søren meg så mye rart og merkelig som skjer med kroppene våre når vi går gravide!!
Abracadabra Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 ja det har du jammen rett i! ;-) takk for svar jenter, bra det er flere som opplever det samme. ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå