Gå til innhold

Kvalme?

Mamma'n til Julian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er kvelme mot slutten? Har vært kvalm siste tre dagene...har termin 20/11..idag som kommer faktisk! HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har også vært det de siste ukene! det er blitt bedre nå som magen har sunket litt, men opplever fremdeles litt gulping/sure oppstøt og kvalme fra tid til annen. blærch. ikke moro!

tvi tvi med termin da! ;-) spennende!

Skrevet

Jeg er veldig kvalm i dag. Våknet klokka 3 i natt og fikk ikke sove mer så jeg sto opp. Har vært på forelesning, men gikk hjem å la meg etter to timer. Har ikke fått lest noe etterpå. Er så ubehagelig kvalm.

Er det vanlig å være kvalm i tredje trimester? Flere som sliter med det i ny og ne? Blir litt bekymret når jeg er kvalm jeg for da er jeg redd jeg har fått i meg noe som ikke er bra for fosteret. Men så kan det kanskje ha noe med hormoner å gjøre? Fosteret har vært helt utrolig aktivt i dag, Kraftige spark og slag i begge ender. Aldri vært så livat før.

Skrevet

To dager til termin og har vært kvalm de siste par ukene, noen kvelder med oppkast. Var mye kvalm fram til uke 16, og kjenner igjen den følelesen nå... håper bare det er tegn på at noe skjer snart?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...