Gå til innhold

Amme-bh - noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt POP sin med glidelås, den er veldig behagelig men presser brystene ned og ut mot sidene, ikke kjempesensuelt. Har prøvd flere varianter hos Cubus, H&M og de andre billigkjedene men de er enten stygge eller vonde....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - jeg kan anbefalle ammebh med spiler og blonder fra Triumph. Jeg hadde de (en hvit og en sort) forrige gang, og de har jeg dessuten brukt nå i 3.trimester.

De har en hempe som hektes av på oversiden av cup'en. De er veldig fine og brystene blir ikke flate og rare.

Det er jo viktig å føle seg litt vel i ammeperioden også.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen forskjellige i ulike str --- de som er stygge er de mest behagelige nå før babyen er kommet og magen er gigasvær. Men jeg har en ekstra fin (som dessuten har relativt god plass til innlegg). Det er Fantasie, kjøpt på undertøysbutikk (La Lina på St. Hanshaugen hvis du bor i Oslo). Der hadde de flere fine. Den jeg har får puppene til å peke litt oppover, og den sitter pent. Men jeg vet jo ikke hvordan den er å amme i, da.

Skrevet

Jeg har kjøpt både på H&M og Lindex. De på H&M er sånne tynne. Men de på lindex er kanonfine. De ser ut som t-shirt bh, og er myke og gode. Vet jo ikke hvordan de blir etterpå, men de var hvertfall veldig gode når jeg prøvde dem nå. Kjøpte litt større enn jeg bruker normalt . Ikke er de dyre heller.

Skrevet

Har sett på de på Lindex, de ser veldig behagelige ut. Kommer nok til å kjøpe meg en rimelig en før fødselen, og heller investere i noen dyrere etterpå når jeg vet størrelsen mer. Har også hørt mye bra om Triumph sine. Noen som har erfaring med ammebh-er i ull?

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt et par billige nå, og så ventet en uke eller to etter fødselen før jeg kjøpte en dyr en.

Puppene forandrer seg veldig mye, i hvertfall gjorde mine det, i løpet av de siste ukene før fødsel(større), rett etter fødsel(sinnsykt svære!!!!) og et par uker etterpå("mindre" etter ammingen kom i gjenge).

Skrevet

KappAhl har noen med spiler og litt blonder, som både ser bra ut og sitter godt. Ca 150,- tror jeg. Anbefales! Kjøp minst en str større enn du har helt mot slutten.

Skrevet

Men er det ikke Triumph vi er blitt anbefalt å "boikotte" pga barnearbeid i Asia...? Jeg vet det var i hvert fall det for noen år siden, jeg har ikke kjøpt Triumph siden det, men noen som vet om de har bedret seg på det området?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...