Gå til innhold

Når får barnet ny seng*?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er grindseng perioden over hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare 21 mnd enda.. Men håper og få brukt den iallfall ett år til.. Tenke det blir ny seng i 3 års gave,hvis han ikke vokser veldig...

Skrevet

Storebror fikk stor seng da han var 2 år. Da var jeg redd han skulle hoppe ut av sprinkelsenga.... Det gikk over all forventning. Sov kjempegodt i den nye senga ( men hadde krok på døra hans slik at han ikke skulle tasse rundt alene om natta... det var det jeg var mest redd for..)

Skrevet

Når han klarer å klatre ut av sprinkelsenga eller når han blir 2-2,5 år, tenker jeg.

Skrevet

her var jenta mi 17/18 mnd...

går kjempebra...

våkner hun om nettene har hun kun mitt rom eller gangen hun kan vandre i men hun kommer alltid inn til meg og legger seg med meg.. hehe... så har ingen problemer med det:)

Skrevet

Gutten min er 20mnd og han skal få stoooor seng til jul.

Skrevet

vet sannelig ikke jeg... er førstegangsmamma så jeg må nesten se an gutten min først:) men det blir sikkert når han er rundt 2 år gammel.

Skrevet

Førstegangs mamma her også....Har ikke tenkt noe over når vi skal bytte til vanlig seng, men ikke enda ihvertfall. han er 21 mnd. Tenkte rundt 3 år kanskje. Men ser det er mange som bytter nå. Syns det er trygt med sprinkelsenga jeg, ihvertfall så lenge han sover trygt og godt.

Skrevet

Jenten vår fikk ny "stor" seng da hun var15 mnd. Det var fordi vi flyttet fra norge og tok ikke med noen ting. Vi kjøpte IKEA sin MAMUT-seng, og de første mnd hadde vi sånn sengekant på den. Nå er hun 1,5 år og vi har fjernet sengekanten. Det går kjempefint. Noen netter kommer hun inn til oss og kryper opp i vår seng, mens andre netter sover hun kun i sin egen seng ;)

Skrevet

snuppa mi er 22 måneder og sover fortsatt i sprinkelseng.. Og det skal hun gjøre lenge till.. hun ligger så fint der atte.. Ikke klatrer hun over kanten heller.. Hun har gjort det en gang, men ikke mer.. Bare roper på oss da hun er våken.. Så satser på ny seng ved 2,5-3 års alder..

Skrevet

Jr fikk ny seng på 1 års dagen sin. Det gikk over all forventning, og han har sovet godt i den fra dag 1. Ligger i ro i sengen sin hele natten - ikke noen tassing rundt.

Og så hadde han glemt at grindsengen var hans da søsten overtok den 2 månder senere. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...