Cipra har 2 jenter Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Det var snuppas første vogn, veldig pen å se på, men jeg synes den falmet fort i fargen, understellet ble knirkete og hengslet, var absolutt ikke fornøyd med den, og har ikke lyst å velge Brio en gang til. Var jeg bare uheldig med akkurat den vogna, eller noen andre med dårlig erfaring i brio-kombivogn?
<3 + <3 + <3 Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Vi var knallfornøyde, INGEN falming, knallbra fjæring, supert teleskophåndtak som også var vendbart, god og lun kalesje og stormtrekk, lett å vaske av smuss og flekker, gode og robuste lufthjul, romslig sittedel osvosv..hadde 05mod.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Jeg har ikke hørt noen som har klaget på den vognen..
LegallyBlond Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Vi er kjempefornøyd!!! Har brukt vår i 18 mnd nå (har en annen trille i tillegg nå da), men den er akkurat like fin og like god. Skal brukes til nestemann og =) Men var dette til jenten din på 5 år?? HAr venninner som hadde briovogn for 5-6 år siden, og synes nok at vognene har bedre kvalitet nå ja. Både når det gjelder understell, hjul og stoffkvalitet. Men finnes jo mye bra å velge i da, så har du dårlig erfaring med brio så kan du jo bare prøve noe nytt!!
janne82 Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 hei! vi hadde også Brio-kombi til førstemann, og var heller ikke fornøyd... synes at understellet ble fort slarkete, og kalesjen var dårlig. bagen var liten og det var veldig vanskelig når vi pungterte...(de hadde begynt med nye hjul og de passet ikke til vognen, + at slangen vi måtte kjøpe da ikke passet med det dekket vi hadde... )brio er heller ikke noen billig vogn, og man skulle tro at man fikk litt mer kvalitet for 6000 kr.har lyst å kjøpe ny vogn nå til nestemann. er bare så vanskelig å finne. vi har tenkt litt på Mutsy da, men koster mye den også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå