Gå til innhold

Juni: noen som har prøvd å gi middag?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min liker alt han får smake på han.. hehe en liten matmoms han..

prøver å ta all mat jeg spiser også.. men det får han ikke lov til å smake på enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,ja d er morro å la de smake,så lenge lenge d blir me smaksprøver.er jo utrolig spennende for dem me nye smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias har fått smake på middagsglass noen kvelder nå, bare litt av gangen da, og han elsker det :) Sitter å lager koselyder og smatter seg i det hehe.

 

Han er i grunn altspisende tror jeg, bare nammenamme lyder når han får noe annet enn mm :) Favoritten er jo selvfølgelig dessertglass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine får grøt morgen og kveld. Også har vi prøvd graønnsakspurè, men det falt ikke i smak. Tror rett og slett ikke hun liker det. Hun begynner nesten å gråte, og da hun får smake på pærepurè spiser hu som bare det. Så å tror jeg at jeg skal vente med grønnsakspurèen litt. Blir bedre når hun blir 6mnd, så kan hun heller få sake på ordentlig middagsglass. Grønnsakspurè smaker ikke akkurat godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias har fått smake grønnsakspure og det gikk ned som bare det:) Han har bare fått en skje eller to når han har prøvd da...men han er i grunn ikke så vanskelig på det område...ser ut til å like alt som er. Godt er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim får grøt til middag hver kveld! Blander litt sviskesaft i det, sånn at han ikke skal få hard mage! =) Han elsker det! Også får han litt fruktpurè til dessert! Fersken og eple 4mnd fra Nestlè! Mmmm.. Det liker han!! Skal begynne med litt gulrot purè snart(småfolk 4 mnd)! Regner med at det går ned så bare det! =)

 

Han har blitt en mye blidere baby etter at vi begynte med fast føde! Sitter litt bedre i tarmene! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...