Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så artig:)

Ja, det er kjempespennende:)

Har holdt på noen år nå ja (driver også med Tanke Felt Terapi) :) Er fortsatt på veg mot toppen av utdannelsen min:) Har igjen å utdanne meg til Reikimester, men det koster mellom 60 000 - 100 000 kroner (kommer an på kursen på Am dollar, for prisen er 10 000 dollar), så jeg må nok spare en stund ennå ja:) Og det er veldig strenge krav som må oppfylles for å kunne utdanne seg videre, men disse skal jeg greie å oppfylle:)

Har jobbet en del på din baby spå-sidene og der er det noen som har fått igjen mensen sin og faktisk også noen som har blitt gravide:) Gå inn der og ta en titt på innleggene hvis du er interessert:)

Klæm:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7151668-beatek-t/#findComment-7168021
Del på andre sider

Kan gi deg litt informasjon om Reikienergi-sendingen her, men jeg vil helst at du sender meg en mail, jeg:) Enkelte her inne blir litt provosert av at jeg legger ut informasjon om Reikienergien her, så jeg kan sende mer til deg på mail:)

Det du skal gjøre under en sending er at vi avtaler et tidspunkt, og du legger deg ned i senga di og slapper av i 20 minutter. Dette er en veldig sterk energioverføring, så du vil kanskje kjenne det i kroppen i form av strømninger, prikkinger, at du blir rolig, hjertebank eller lignende. Det er deilig! :) Noen kjenner ingenting, andre kjenner mye, men Reikienergien virker uansett om du kjenner det eller ei:)Etter at du har fått sendingen vil jeg gjerne ha en tilbakemelding på mail for å høre hva du opplevde under sendingen. Jeg kan også skrive en tilbakemelding om mine opplevelser av sendingen til deg hvis du ønsker det:)

Klæm:)

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7151668-beatek-t/#findComment-7186069
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...