_Anette_ Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Noen fler som skal ta test i morgen? =)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 heia. skulle vel egentlig teste den 24. da jeg venter tr, men fikk en sinnsykt svaaaak positiv test i dag morges. Så jeg kommer nok til å teste igjen på mandag ja
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 OJ så spennende!!!! =) wiie... høres ut som om du er positiv da ja... =)
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Jeg skal krysse for dere begge+ mange andre=o) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 takk takk... er vel egentlig tidlig å teste... men ja.. bare MÅÅ.. hvis ikke tanta kommer da... *hehe*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 takker igjen baby cakes :) nå er det fan meg best at spira sitter. alle gode ting var jo ikke 3, så nå får pokker meg lykketallet være 4 he he
inventum Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Hadde jeg vært hjemme skulle jeg søren meg ha testa! (er i Asia, langt borte fra grocery stores og apotek) Men kommer hjem tirsdag - og da skal det testes! - ikm 24 (25) lioevr - du er nok gravid ja :) Gleder meg til å følge med de nærmeste dagene her nå! Mange som ønsker seg et løvebarn i august, og løvene er sterke, så nå krysser vi alt for at de virkelig sitter i oss alle som venter
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2006 hehe. deilig å være borte da.. hvor i asia er du? lykke til med testing!
inventum Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Korea , på jobb. Koser meg på kveldene med surfing på BIM Du tester i morgen?
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2006 oj, hva jobber du med? =) spennende ja jeg skal teste i morgen.. er vel egentlig litt tidlig. TR skulle ha kommet natt til i dag.. men ja.. hun har ikke dukket opp enda.. er så spent så jeg bare må teste i morgen... hehe.. kan jo hende TR kommer i morgen og at testen viser neg hvis hun ikke kommer også.. hehe. men ja.. skal da ta en test.. hadde jeg hatt test her hjemme så hadde jeg vel testa nå med en gang..
inventum Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 Neida - ikke for tidlig for deg å teste!!! jeg skal teste tre dager før jeg Første graviditet ble den positiv fire dager før, så det kan gå. Men uansett om du får negativ,kan den bli positiv etter noen flere dager. Dette er så forskjellig fra jente til jente, hvordan og når hormonene gir beskjed til resten av kroppen. Jeg jobber med strategi, du da?
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2006 okej, ja jeg får prøve i morgen. hehe. hvis ikke den dumme tanta kommer da... ;p jeg er hjelpepleier i hjemmesykepleien...
inventum Skrevet 19. november 2006 #13 Skrevet 19. november 2006 Jeg skal logge meg på her i morgen - krysser alle fingre og tær for deg!! ...hjemmesykepleien, en jobb med mening det, har sett dere i praksis hos bestemor og fy søren for en jobb dere gjør! tar av meg hatten! Gode babydrømmer - jeg skal synge "forsvinn-tanta-sangen" for alle som har IKM kommende uke!
_Anette_ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 19. november 2006 hehe ja jeg skal skirve resultatet her så fort jeg har det.. hehe.. jo det er en jobb med mening... takk for at du beundrer oss.. er ikke bare moro å jobbe der.. hehe. men jeg liker det, selv om det til tider kan være mye slit... takk for sangen!! natti natti!!!!
Gjest Skrevet 19. november 2006 #15 Skrevet 19. november 2006 Jeg skal bare for moro skyld! Er ganske sikker på at den er negativ. For mye pms.... Men vi skal til legen hele hurven så jeg håper jeg får skviset inn et fertilitetsspørsmål på tampen. Etter vi har fått avklart omgangssjuke, ørebetennelse, bronkitt....ja det var vel det ;o) Lykke til alle sammen )
Ladybug~N&E Skrevet 20. november 2006 #16 Skrevet 20. november 2006 jeg skal!!! Og den skal være positiv om jeg så må mane frem de strekene selv;)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. november 2006 #17 Skrevet 20. november 2006 glemte å teste i dag!! er det mulig? he he
Nordlys 06 og 07 Skrevet 20. november 2006 #18 Skrevet 20. november 2006 Hei,hei....jeg har testet i flere dager nå jeg hehe...hadde første dag mens den 21 oktober....først i dag fikk jeg svakt positiv....ved ikke hvor lange sykluser jeg har siden dette var min første menstruasjon etter fødselen med min førstemann...i dag er jeg kommet til dag 31 uten noen tr på besøk. Tror det er en liten spire på gang ja:) Har hatt mensmurringer og stikkinger i halvannen uke nå, men det kan jo bare være innbilling da... Ska ta en test i morgen og jeg...bra jeg har mange billigtester!!! Har vært en testoman de siste dagene:)
inventum Skrevet 20. november 2006 #19 Skrevet 20. november 2006 Dytter Noen av jentene som har testet positiv i dag? Selv en svak strek er positiv (dersom den har blåtoner og ikke gråtoner) - en strek er en strek:) Gleder meg til å høre om dere og til å teste selv i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå