Gå til innhold

Sikkert teit spm, men må spørre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis din mor er veldig fruktbar, kan dette føres videre i arv da???

Noen som vet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro arv og miljø har mye å si!

Skrevet

vel, de gangene jeg har vært gravid, har min egen manna vært heeelt himmelfallen, nettopp fordi det er så likt svangerskapene hun har hatt.

Man arver masse fra or, også da naturlig å arve fruktbarheten.

Jeg har iallefall gjort det.

Tror nemlig jeg er gravid igjen. 3. mnd på rad... HEEELT rått. ha ha

fikk en sinnsykt svak positiv billig strimmel i dag tidlig. skal jo teste igjen på mandag, før jeg eventuelt jubler :)

hvordan er alt med deg nå da baby cakes?

jeg tipper at du sitter med en liten spire før året er omme jeg altså.

Har så sinnsykt goood følelse på deg :)

*den gode følelsen min har stemt på flere her inne*

Skrevet

tror det igrunn.. Damene i familien til venninna mi har stort sett kunnet bli gravide når de ville og Venninna mi klarte å bli gravid med en halv eggstokk.

Skrevet

For mamma var det...

Hun skulle få et barn sammen med pappa(som er min stefar=o)) så hun fikk hormonkur hun skulle ta...

Må også legge til at hun hadde masse arrvev i eggelederne etter en exu tidligere...

Da hun tok ul, tror jeg, så var det like før eggstokkene hennes sprakk, for hun hadde så mye egg....Så de måtte avblåse hele greia...

Tror det tok på litt på dem begge... Og tror forsatt det gjør, selv om det er noen år siden nå...

Så måtte jo spørre...=o)

Skrevet

Såpass...

Sånne som menn bare ser på så blir de gravide...=o)

Skrevet

Aner ikke, men tror kanskje det kan ha noe for seg. Mamma hadde ikke noen problemer med noen av oss, tror jeg, de brukte ikke lang tid.. Husker mamma sa en gang vi var på besøk hos ei nabokjerring som hun har et fortrolig forhold til, at om de ikke hadde brukt prevensjon, så hadde huset vært fullt av unger.. huff, da var jeg bra flau da, tror jeg var 14 eller 15 :P

Håper i alle fall det er ! :)

Skrevet

Ååå... Hper den sitter....=o)

Hahaha... Da må sambo være veldig villig....Og så har jeg jo bare des igjen da...

Har akkurat slutta på pilla og sambo vil ikke ha noe...=o( Men han får fikse prev hvis han ikke har lyst....=o)

*hviske litt* Tror ikke han tør å kjøpe donger...Hihihi...

*håpehåpe*

Klem...

Skrevet

Hahahahaha... Nei, nå måtte jeg le....Synes jeg ser deg sitter sprut rød i ansiktet...hihihi...

Mamma skulle hatt to til tror jeg... Mistet en exu og MA... Tror det var en gutt, synes hun sa det...

Har alltid ønsket meg en bror, har lillesøster...

Jeg har som over ønsket meg en bror, og ønsket meg blå øyne...Synes det er så fint...

Jeg fikk en sønn med KNALL blå øyne...Helt sjønn....hvilke mamma sier ikke det om sitt barn...hehehe...

Skrevet

tror ikke han ser noen grunn til å bruke prevensjon- egentlig, tror bare han er litt nervøs for alt som han vet at skal komme til å skje :)

har jo ikke så mange grunnlag for å tro sånn, bare utifra alt du har skrevet, men jeg krysser virkelig fingrene for deg! Du fortjener en liten spire ja :)

håper den sitter jeg og, for hvis det var festesmerter jeg hadde den 15. så ble lutealfasen min plutselig på 12 dager denne mnd :)

egget mitt har da 3 dager lengre på å feste seg, i motsetning til bare 9 dager forrige mnd.

har masse av de samme synmptomene også. så her får jeg bare vente :)

Skrevet

Det var ikke så artig, nei! Der og da.. jeg er minst, 14 år mellom meg og yngste broder, så det var visst stor stas da jeg ble født, folk var spente på om det var ei jente denne siste gangen (de var 39 da de fikk meg), og hun fikk masse blomster både til fødeavdelinga og hjem.. Så en gang vi var på besøk hos noen, så spurte de hvilke triks de brukte for å få til ei jente, og da nevnte de noe om en ekstra vri og en dytt, og det var helt grusomt, da var jeg vel 13! Huff og huff!! Hehe, det er sånt som jeg ler av nå, men det var virkelig forferdelig da!

Mamma har ikke mistet, kan jo hende at det har skjedd helt i starten, og at når det kom ut, så tolket hun det som en vanlig mens, men vet i alle fall dette, fordi vi har snakka ganske åpent om akkurat det. Svigermor mista derimot før 3. mnd, så samboer skulle hatt et søsken som var 2 år yngre enn ham.

Skrevet

Hehehe...

Det er trist når man mister.. Uansett hvor langt... Hvis man har testet pos da..

Ikke gøy høre foreldrene snakke ut som sexlivet deres når man har akkurat pasert tenåra..Hehehe..

Skrevet

Blir skikkelig spent jeg nå... Blir det på alle som har masse av symptomer... og blir like deppa hvis det ikke klaffer...

Han vet jo hva vi går til, så skjønner ikke helt hva han kvier seg for... Så klart det blir litt tøft til begynne med sånn er det alltid, men nå vet vi jo hva vi skal gjøre og ikke gjøre...

Skrevet

Ja, det er det. Har tenkt litt på det, sånn som vi holder på med testing på ikm osv, da vet vi jo om vi er gravide eller ikke, også kanskje man mister i samme tid som man egentlig skal ha mens, men så hadde man kanskje ikke merka det ellers, om man ikke dreiv med den testinga.. Tror det psykiske spiller mye inn der, at man kjenner med på følelsen AT man er gravid, enn følelsen AV det.. Om du skjønner.. Men jeg klarer jo ikke å la være å teste sjøl da, å kjøpe mange strimler fra billigtester er ikke så lurt egentlig, for da er det større sjanse for at man går bananas :P

Syns egentlig foreldre skal spare unger for sånn grovvitsing om eget sexliv, men det er nå min mening. Kanskje man har godt av det, hvem vet :P

Skrevet

Hehehe... Sant nok... Blir litt satt ut ennå hvis jeg hører noe fra dem nå...Blir liksom ikke vant til det... hehehe..

Ja, tror nok psyken har veldig mye å si....Men jeg kommer ikke til teste så mye... Ikke med EL og sånt... Blir litt feil når sambo ikke vil... Men når han vil så kanskje prøve litt før testing av EL, osv...

Blir jeg gravid så blir jeg det... Har egentlig ikke hast verk, men hadde vært gøy da...=o)

Skrevet

Vi har den holdningen at det skjer når det skjer, men samtidig vil vi gjerne at det skjer nå snart! Samboer sa det til meg i dag at han hadde egentlig ikke så lyst til å håpe på det, fordi da blei han kanskje ikke så skuffa om jeg får tr.

Det tok litt tid for meg å få han over på min side når det gjaldt det her! Husker en gang, da jeg hadde glemt en pille, og tr ikke kom da den skulle, da trodde vi først at det var noe, men avventa for å se.. og selvfølgelig kom den, og da blei han skuffa! Så han har villet hele tida, egentlig, men han måtte vel sikkert bare føle litt på det først. I sommer ombestemte han seg plutselig! vet ikke hva som gjorde det. tror nok kanskje han har vært litt "redd.."

jeg tror at om jeg ikke blir gravid denne pp, så orker jeg ikke mer testestyr.. det koster penger, også blir jeg bare så irritert på meg selv for alle testene jeg har brukt til ingen nytte :P Håper han vender om snart! For noen tar det bare litt tid. :)

Skrevet

En av grunnene at jeg ikke skal teste, fordi jeg ikke har råd til det nå.. Men baby skal vi ha...hehehe...

Men han kommer seg etter...Han virket litt villig i stad da...hehe... Har mensen nå så da er det ikke aktuelt...

Jeg ser litt på han sånn litt små lystent og så sier han..: Har mensen du... hehehehehe... Måtte le litt da jeg...

tror nok han er litt mer nærvøs enn villig... Men dette skiftes på hverdag.. Vanskelig å vite....

Menn!! altså... =o)

Skrevet

Can´t live with them, can´t shoot them! :P

han har tenkt mest på dette med uttdannelse. Men gjør ikke meg noe å utsette det et års tid, og tror kanskje at det var noe at det som gjorde at han ombestemte seg. :) Hehe, i dag tok han meg på magen, og begynte å synge på begynnelsen til Comfortably numb av Pink Floyd, "hello, is there anybody in there?" han er søt da..

ikke så rart om de er nervøse, egentlig, det er jo et stort steg! Mye forandres.. men min erfaring er i alle fall at det er en erfaring man vokser med, og som man trives i. :)

Skrevet

Sant nok...Hehehe...

Ja, utdannelsen kan utsettes og man får betalt å gå hjemme... hehehe, mot at du starter igjen etter permisjonen er over da...=o)

Skrevet

ja, er jo det som er planen :) jeg kommer nok til å lese og holde meg litt oppdatert, heldigvis studerer jeg noe som jeg interesserer meg veldig for! :)) Så det er en veldig fordel!

Skrevet

Ja, her også... Håper å komme inn på sykepleien da og senere på jordmor....

Men nå skal jeg legge meg... Skal nesten snart opp igjen..hehehe

Men tilbake i morgen igjen, hvis du er her da..=o)

Nattinatta=o)

Klem

Skrevet

Det er jeg sikkert! God natt og sov godt, skal ta kvelden jeg og. :) Hehe, blei litt inspirert av det spåpratet, så jeg la inn en innlegg der, men ingen som vil spå meg foreløpig :P

god natt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...