smørblomst og lille Ole Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 Det blir treff for oss februardamer på Hærlig land onsdag 22.november kl. 12. Håper noen kan komme :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 Se om vi kalde stive sørlendinger reagerer bedre på et konkret tidspunkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 20. november 2006 #3 Del Skrevet 20. november 2006 Da er jeg nok på jobb du. Termin 13.febr forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 20. november 2006 #4 Del Skrevet 20. november 2006 Hehe.. da er vi mange som har rundt den tia.. jeg har 14 og er ei anna ei som har den 15.. sjansen er stor for at vi treffes på føden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smørblomst og lille Ole Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2006 Synd det ikke er så mange som kan komme. Vi må ta et kveldstreff neste gang, så de som jobber på dagtid får være med. Jeg setter meg på herlig land litt før 12. Jeg legger et ark merket "BIM" på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå