Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Noen flere med søte små som ikke har snudd seg enda? Er andregangs.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jeg er annengangs og babyen min ligger i hodeleie og seteleie litt om hverandre. På forrige jordmorkontroll (torsdag, var da 31+2) kunne ikke jordmor si om hun ligger i seteleie eller hodeleie, men hun sa at babyen har gooood tid på seg til å snu seg fortsatt. De ville ikke begynne å bekymre seg/vurdere snuing før uke 36-38, sa hun.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Min kan fremdeles snu på seg og jeg er bare 1 dag etter deg i løypa. Mest ligger småen på tvers ja. Snur seg vel etter hvert håper jeg. Førstegangs og håpefull jeg da
tutta77 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 i mitt første svangerskap, snudde jenta mi seg den samme dagen som hun ble født..
MammaDilla Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg er i uke 30+6. Min lille ligger med hodet nedover, baken opp i høyre siden og beina i venstre siden. Kjenner at han vrir litt på baken sin innimellom. Han syns sikkert det er trangt å klemstre den mellom ribbeina mine.. tosken.. gjør så ondt.. Tror nok han har lagt seg til for godt.. men er ikke festet enda..
Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Jupp, mi snuppa ligg å på tvers. Har gjort det hele tia. Masse liv, men ho snur lite på sæ. Syns egentlig det e deilig for forrige gang holdte dattera mi på å torturere mor si med å sparke skikkelig hardt i ribbeinan. Å det gjorde ondt!!!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Hei. Jeg er 28+3 og min snur seg hele tida. Noen ganger hodet ned, noen ganger ligger han på tvers. Er vel god tid ennå. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 28+1 her, og min snurrer også rundt, av og til opp ned, og andre ganger rette veien og andre ganger igjen ut til siden. Men du verden for et liv det har vært det siste døgnet. Blir nesten litt bekymret. Kraftige spark, og risting, skulle tro han drev å ommøblerte der inne. Har aldri vært så mye liv, nesten så jeg blir bekymret. Er dett vanlig at det blir mer liv med ukene som går?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 jeg er 31+2, og baby snurrer fortsatt rundt som han vil Noen ganger på tvers, andre ganger hodet ned og noen ganger med hodet opp. jm/lege har ikke brydd seg særlig med å sjekke leie enda, for de sier at "han kan jo enda snu seg mange ganger". De sjekker stort sett bare sf mål og hjerterytme når det gjelder baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå