Skilpadden Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Samboeren min har vært bortreist med jobben siden onsdag, og om 10 minutter lander flyet hans på gardermoen. Blir så deilig å få han hjem igjen! Lurer på om han synes magen har vokst litt på de dagene. Føler det selv, men vet jo aldri. Han er vel mest opptatt av vår lille datter. Vet han har savnet henne noe helt sinnsykt.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 ååå så koslig sånn har eg det også,min er borte i en uke før han kommer hjem til meg igjen er så herlig... føler ikke magen vokser så mye på den uka men kanskje den gjør det alikevel?? hehhe...han sier det hver gang men det er nok bare for å tulle litt tenker jeg håper dere koste dere igår
Skilpadden Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Han kom hjem halv ett, så vi var rimelig trøtte begge to. Datteren vår våknet akkurat når han kom hjem, så hun ble veldig glad for å se pappaen sin. Vi la oss til å sove nesten med en gang, så får ta det igjen i dag i stedet. Lage en god middag, og kose oss skikkelig.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 ja da var det nok best å legge seg ja... hehe.. har det sånn her også når han kommer sent hjem... men har jo hele neste dag til kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå