Gå til innhold

Dusjing på barsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått høre at det er lurt å dusje i slipperse eller lignende. Og jeg er helt med på den altså:) Mye gørr i disse dusjene. Men bruker dere de samme slipperse som dere går med i korridorene da? Må bare spørre. Vet at vi skyller ordentlig av dem og kan sprite dem osv...Ja litt av hvert man skal lure på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte mine egne vanlige sko i gangene/korridorene og slippersene ble bare brukt i dusjen. Kastet dem da jeg var ferdig på barsel, tror jeg. Var skikkelig billige slippers, kjøpt på Nille, tror jeg...

Skrevet

ok. da tar jeg et par gamle til dusjing. og noe annet til å gå i gangene med.

Skrevet

Vil nok også bare bruke dem i dusjen, ja. Dessuten er det pes å drive å tørke sånne slipperser helt tørre, slik at det ikke surkler i dem når man går i dem etterpå.

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt på å kjøpe slippers kun for å ha på barsel... på St.Olav skal det visst være eget bad for hvert enkeltrom - dvs så lenge en er innlagt så er det jo bare en selv som bruker dusjen. Og kanskje gubben da, hehe :)

Skrevet

og så var det meg og den anonymknappen igjen da.... det er bare meg... ka-ping, supertrykkeren!

Skrevet

Hvis du har en dusj helt for deg selv, så blir det jo litt annerledes. Da er det jo bare ditt "gørr" i dusjen. Men på de fleste barselavdelinger må en vel dele bad og dusj med flere andre nybakte.

Skrevet

Kan jo kjøpe noen flippflappere til 20 kr på Nille eller noe sånt, i tilfelle så kan en sikkert be om slike plastikkposesko på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...