Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Har fått høre at det er lurt å dusje i slipperse eller lignende. Og jeg er helt med på den altså Mye gørr i disse dusjene. Men bruker dere de samme slipperse som dere går med i korridorene da? Må bare spørre. Vet at vi skyller ordentlig av dem og kan sprite dem osv...Ja litt av hvert man skal lure på
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jeg brukte mine egne vanlige sko i gangene/korridorene og slippersene ble bare brukt i dusjen. Kastet dem da jeg var ferdig på barsel, tror jeg. Var skikkelig billige slippers, kjøpt på Nille, tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 ok. da tar jeg et par gamle til dusjing. og noe annet til å gå i gangene med.
Maisie Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Vil nok også bare bruke dem i dusjen, ja. Dessuten er det pes å drive å tørke sånne slipperser helt tørre, slik at det ikke surkler i dem når man går i dem etterpå.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt på å kjøpe slippers kun for å ha på barsel... på St.Olav skal det visst være eget bad for hvert enkeltrom - dvs så lenge en er innlagt så er det jo bare en selv som bruker dusjen. Og kanskje gubben da, hehe
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 og så var det meg og den anonymknappen igjen da.... det er bare meg... ka-ping, supertrykkeren!
Maisie Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Hvis du har en dusj helt for deg selv, så blir det jo litt annerledes. Da er det jo bare ditt "gørr" i dusjen. Men på de fleste barselavdelinger må en vel dele bad og dusj med flere andre nybakte.
Mrs. Bouquet Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Kan jo kjøpe noen flippflappere til 20 kr på Nille eller noe sånt, i tilfelle så kan en sikkert be om slike plastikkposesko på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå