Gå til innhold

alle som har ikm uke 47.. noen symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er no litt nysgjerrig på om noen har symptomer.. he he.. venter spent jeg no om tr vil dukke opp eller ikke. ikm 22...

Mine "sympt".: hodepiner i 2-3 dager..(ikke no lengre)

kvalme.. spesielt etter måltider

ømme pupper.. merker det om kveldene og om jeg ligger på magen

føler meg full i nedre del av magen.. som om det er en ball der(altså LITEN ball), merker det også når jeg ligger på magen.

kom plutselig på at jeg hadde potetgull i skapet.. en som jeg er sååå glad i, men no smakte den ikke i det hele tatt.. hmm.. er det et symptom? hi hi..

hmm.. alt man kan innbilde seg.. he he.. men vi har en spennende tid forran oss ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...jeg har bare de vanlige innbilte symptomene som jeg har hatt før hver tr! Så jeg vet sånn ca hva som kommer om 1 uke - har ikm til lørdag. Men er like spent hver gang!

Skrevet

jeg har alle symptomene det er mulig å oppdrive ;) Bare det at jeg har manet dem frem selv!!!

Skrevet

hei :)

jeg har IKM tirsdag 21.nov..

mine "symptomer" er sulten hele tiden, pluttselig trøtt midt på dagen, luft i magen, litt forstoppelse, humørsvingninger og murringer i magen. men føler liksom ikke at jeg er gravid.. tror nok dette bare er TR som er i anmars! .. kjedelig.. merker jeg går rundt å leter etter symptomer og, så jeg legger nok for mye i alt som skjer i kroppen min nå..

Men håper at det er mange det klaffer for i uke 47:)

Skrevet

Har ikm 23.

har mase symptomer jeg, men alt er innbildning :P as always

Skrevet

Tror jeg har imk rundt den 24. Er ikke helt sikker på syklusen etter jeg fjernet hormonspiralen den 3., men lurer sannelig på om vi klarte å treffe blink på første forsøk et par dager etterpå...

Hadde det jeg tror er festeblødning for 14. dager siden, og har siden den tid hatt mange symptomer:

- stikkinger i ventre side

- er til tider kvalm, særlig hvis det går lenge mellom måltidene

- til tider en uggen følelse

- til tider en merkelig smak i munnen

- vondt i korsryggen

- blir fortere sliten

- enda trøttere enn jeg pleier å være

- oppblåst mage

Kan ikke skjønne noe annet enn at det er noe på gang... Er så spent på hva testen sier om noen dager!

Skrevet

glemte å nevne at jeg har fått en veldig treg i mage i det siste...

Skrevet

Mine symptomer:

*kvalm, spes morgen og kveld(3 dager nå)(sitter liksom i halsen)

*begynnende tunge bryster

*utvidet areola, og brunt pigment som liksom flyter ut av markeringene av brystorten. Den er blitt litt udefinerbar

*skikkelig festesmerter + litt blødninger (tror det var et) den 15.

*rar følelse i magen, sting i venstre siden ved spesielle bevegelser (nede ved livmoren?

*sammenhengende hodepine i en uke

*svimmer, trøtt, gretten, frøsen

*mister mer hår enn vanlig

*urinerer oftere

Så tok jeg en test i dag, sånne strips fra billigtester. var en sinnsyykt svaaaaak strek der, så slapper ikke av med den ennå.

skal teste igjen mandag morgen tenker jeg. Håper det kommer en sterkere strek da :) har IKM den 24

Skrevet

Aner ikke! Har hatt lyst på surt godteri i det siste, men det er like så godt bare et generelt godterisug :P

Skrevet

får nevne press og smerter i korsryggen, som forplanter seg ned i baken, og ut i høyre hofte.

Vet ikke om det er noe, men ikke vanlig for min del iallefall.

Skrevet

Hei!

Dette med symtomer er jammen ikke lett!

Forrige syklus var jeg sikker på at jeg var gravid!

Hadde alle tegn på graviditet!

Nå derimot er jeg ikke sikker!

Har ikm onsdag tror jeg, da er det 12 dager siden EL, og det pleier å ha 12 dagers lutealfase!

Onsdag var jeg veeldig kvalm ( var på nære nippet at jeg ikke kastet opp flereganger! ) Og så hadde jeg noen merkelige stikkninger i underlivet noen sekunder, som jeg tenkte kanskje kunne være festesmerter?

Men jeg har litt ømmere pupper enn ellers og så fryser jeg en del!

Og så har jeg følt meg veldig hormonell dei siste dagene!

DET kjenner jeg iallefall igjen særlig fra mitt første svangerskap!

Men, men det trenger jo ikke være noe, men jeg håper jo i det lengste at det klaffer denne mnd. og at det blir juli/august barn denne gangen!

Skrevet

Må tilføye at jeg også er veeldig trett!

Hadde jeg hatt anledning , så tror jeg at jeg lett kunne ha sovet 24 timer i strekk!

Noe som selvfølgelig er umulig med huset fullt av unger ! :-)

Skrevet

Så fantastisk at du snart kanskje blir 5 barns mamma! :) Det er beundringsverdig synes jeg!

Lykke lykke til med testinga! :)

Lite spørsmål, har du sjekket kinesisk kalender om de stemmer for dine fire barn? Er så nysgjerrig.... :)

Skrevet

Hei!

Nei , den kinesiske kalenderen stemmer ikke helt med alle mine barn!

Det er to forskjellige også en på barnimagen og en på babyverden!

Kan nok sikkert stemme på enkelte!

Skrevet

Hei snart5barnsmamma

:), godt å høre (kanskje ikke så urealistisk at kartene ikke stemmer :), ja, det blir spennende å se nå om spirene våre sitter, så kan vi glede oss til ultralyd (for de som vil vite kjønnet da, mange som ikke vil det)

Tester i morgen jeg, hadde el den 10 nov, med 12 dagers lutealfase så er kanskje ikm onsdag på meg også? trodde det var fredag/lørdag jeg, 28 dagers syklus, men så leste jeg at lutealfasen ikke har noe med utregning av syklus å gjøre. Hva tror du?

Skrevet

Jeg hadde ikm i gar. Har vart mye kvalm og folt at noe var annerledes i kroppen; trykk i magen og litt svimmel. Testet i dag tidlig og fikk negativt resultat:( Men jeg haper deres symptomer er grunnet graviditet!

Skrevet

Hei igjen!

Jeg hadde også EL den 10 november! Og har også 12 dagers lutealfase!

Krysser fingrene for at vi tester positivt på onsdag begge to! :-)

Skrevet

hei Ruth B G:)

Har du utregnet forventet IKM etter lutealfase eller feks 28 dager mellom første dag til forventet neste dags mens?

- det er sikkert bare å teste videre i dagene fremover :) kan jo vise seg når som helst!

Masse gravidestøv til deg :)

Skrevet

Takk Inventum,

Har utregnet IKM basert pa 28 dagers syklus. Hva angar lutealfase; hva er det? Jeg har ikke lest sa mye om a bli gravid enda, og har tydeligvis mye a lare!

Skrevet

Hei igjen Ruth B G :)

Lutealfasen er: tiden fra eggløsning og fram til mens.

Selve eggløsningsdagen og første mensdag skal IKKE regnes med i lutealfasen. "Standard" lutealfaselengde er 12-16 dager, gjennomsnittlig 14 dager, men alt fra 10-18 dager er normalt.

Lengden på lutealfasen bestemmes av levetiden til Det gule legemet, og varierer derfor svært sjelden med mer enn +/- 1 dag hos hver enkelt kvinne. Får man vanligvis mensen 14 dager etter eggløsningen, kan man altså "variere" med å få den 13 eller 15 dager etter eggløsningen.

(fra www.pernille.info - en super side!! :)

Skrevet

Takk igjen,

Jeg har ikke brukt EL tester for, men skal gjore det neste periode (med mindre det viser seg at jeg fikk falskt negativt resultat i dag, kan jo hape...) Jeg er derfor ikke sikker pa hvor lang lutealfase jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...