Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Er det noen flere som har fått noe voldsomt med strekkmerker under svangerskapet? Jeg har fått noe voldsomt med strekkmerker over nesten hele kroppen, og har til og med fått fler etter at jenta mi kom! Er det noe man kan gjøre med dette?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Ser ut som et kart på hver side av navlen :-) Men er kun der jeg har fått da!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 det finnes en krem som er kjempe bra mot strekkmerker...jeg hadde endel på brystene..men smurte med denne og de ble borte mener det var loreal sin....
Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg også. Det er mulig å bahandle med laser for å fjerne de, men det er ikke alltid det funker og det er grusomt dyrt så foreløbig velger jeg å leve med mine...
Suprise! Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Har sikkert hele verdens kartet på magen. Skjønnhetsflekkene mine;o)
børdi Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 tror ikke det er så mye å gjøre med, men de blekner etterhvert.. Fikk litt på sideflesket og hofter og lår med første mann, men ingen på mangen.. slapp gudsjelov noen denne gang..
Theosmamma Skrevet 19. november 2006 #8 Skrevet 19. november 2006 Mager trøst, men jeg hørte at noen sa at strekkmerker er et veikart til himmelen:)) Men har hørt at sol skal hjelpe veldig, så jeg vurderer å investere i et kort på solarium
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 Blekner litt ved å bruke Dove sin krem for appelsinhud.. Husker ikke hva den het er fra Dove serien hvertfall. Så blir huden fortere fast også... Jeg innbiller meg nå det da.. hihi
Sjokoholikern Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Puppene mine er enda (snart 9mnd etter fødsel) bombadert med lilla streker, mens de strekkmerkene jeg hadde på magen har bleknet litt. men jeg kjenner de veldig tydelig, akkurat som om det er slått dype sprekker i det lille fettet jeg har =) Jeg har ingen tro på at en krem kan fikse strekkmerkene på magen min! Akkurat som om kremen skulle gravd seg ned i fettet og "sydd" sprekkene sammen igjen... hehe. Jeg synes faktisk de bare er sjarmerende, de er et tegn på hva kroppen har gjennomgått når den lagde et nytt lite menneskeliv =)
Marge Simpsons Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 Strekkmerker??? Har ingen jeg!!! Kaller det kjærlighetsmerker jeg Høres bedre ut (og da ser de bedre ut og)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 Jeg fikk også en del strekkmerker rundt navlene ja.. Er jo ikke så fint akkuratt da:(
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. november 2006 #13 Skrevet 20. november 2006 Som noen sier, d vil blekne litt :-) Og er jo egentlig bare et tegn på hva vi ha vært gjennom :-) Ingenting i verden som er så fint som det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå