Gå til innhold

November: Lei av å vente og å kjenne etter...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå 2 dager etter temindatoen, og begynner å bli så utålmodig. Har ventet i snart 3 uker fordi jordmoren min og en fødselslege trodde jeg kom til å føde før. Men jeg går altså her enda. Har hatt endel smerter i lysken og i øvre del av rumpa de to siste dagene, i tillegg kjenner jeg et veldig nedpress innimellom. Men ingen rier. Er det noen som kan fortelle meg at det kommer til å skje snart? Er det vanlig at man er "øm" nedentil? Dette er mitt andre barn, men jeg husker ingenting fra sist gang jeg fødte. Litt traumatisk fødsel.

Er også redd for at barnet blir veldig stort, ligger plutselig over kurvene. Håper jeg kan få føde i natt:-) Noen gode tips til å få fremskyndet det hele? Har forsøkt sex og litt sterk mat, men det har ikke virket hittil...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, disse overtidsdagene er jo helt vanvittig lange. Jeg har også prøvd alt for å få noe til å skje, men nå har jeg snart gitt opp og legger meg oppgitt ned for å sove bort tiden...Lille frøkna har lurt meg i over tre uker med vondter hit og dit som jeg har tolket som at "ja, nå kanskje det skjer noe". Men de tre siste dagene har alt vært stille og rolig, ingen vondter, men noen bevegelser nå og da. Magen står høyt i været enda, så det skjer vel ingenting på lenge heller. Nei, vi får tenke på noe annet og smøre oss med tålmodiget, for det finnes vel ingen andre alternativ? Håper du føder SNART! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...