Gå til innhold

Han vil ikke ha sex mer.

Anbefalte innlegg

Er i uke 39 og vi har ikke hatt sex på 3 uker. Han var mer pågående enn meg før men plutselig ble det stopp. Jeg savner det så sårt, kjenne ham, den gode nærheten vi har da. Spurt hvorfor han plutselig ikke vil lenger. Får da til svar at det er så rart med den lille inni der. Babyen har jo vært der hele tiden og magen min var jo stor for 3 uker siden også så skjønner ikke hvorfor det kom så plutselig. Noen andre som har det slik? Føler meg mindre attraktiv pga dette. Vil bare skjule kroppen min for ham nå. Er sikkert dumt av meg men er slik jeg føler det... Gjør meg trist.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7149773-han-vil-ikke-ha-sex-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig vanlig den følelsen han har da.

Tror de flestemenn (og kvinner) synes det er rart sånn på slutten når man har med en tredjemann i akten...

Babyen sparker jo og er svært tydelig tilstede.

En helt urasjonell, men vanlig tanke blandt menn at de ikke vil tilsmusse barnet sitt med sex (og mange menn får en litt sånn madonna-greie med moren også, hun skal liksom være ren for barnet) Når man tenker på det så er jo penis veldig nære selve barnet, men det finnes jo masse andre måter å være gode ved hverandre på enn å ha samleie da !

Holder det ikke for deg at dere er nakne sammen, holder rundt hverandre, kliner og kysser - nå som det bare en en uke igjen ?

Du må prate med ham iallefall, og for all del - IKKE ta dette som en avvisning - det er det jo ikke.

Jeg har en mann som er helt motsatt. Men her i huset er det jeg som ikke orker. Så jeg har dårlig samvittighet for det.

Kanskje han føler det rart siden det nå virkelig nærmer seg fødsel? Jeg forstår han godt. Jeg føler det sånn at brystene er nå ment for noe helt annet enn kos, og magen er jo bare i veien. Har rett og slett annet å tenke på enn sex. Blir liksom litt feil for min del.

Tror grunnen til at jeg føler meg så avvist er at det skjedde så brått. "Plutselig" vil han ikke lenger. Vi kysser nesten ikke og føler at den fysiske avstanden er blitt så stor. Ikke misforstå: jeg MÅ ikke ha sex men savner det ja. For meg var sexen også kos, ikke alltid vi gikk så langt at han penetrerte meg men vi koste veldig. Nå er det liksom ingenting. Føler at han har trukket seg litt unna meg.

HI.

Hmm, sist vi hadde sex er vel snart for 1 mnd siden el no.. Her er det jeg som har sperre....han er veldig tålmodig heldigvis, og maser ikke.... Veldig godt å være nær hverandre for det, og vi prøver å dusje sammen, m blir litt komisk... bør vel snart prøve ut Riksens fødesex.....hihi....=)

Skal bli godt å få kroppen min tilbake, mye jeg savner.....ikke lenge igjen da håper jeg ;)

Annonse

Hei du. Kjæresten min har ikke ønsket sex på over to måneder og jeg vet egentlig ikke om jeg ville hatt det hvis jeg hadde sjansen, men jeg kjenner godt sårheten du føler. Har følt meg veldig lite attraktiv for ham og det har raset mange ekle tanker rundt i hodet mitt når jeg har prøvd å forstå hvordan han tilfredsstiller seg selv for tiden... Jeg forstår at du føler det ekstra rart fordi det har skjedd så plutselig så jeg håper at du har mot nok til å spørre ham hvorfor og ta svaret hans for det det er og ikke så mye mer. Hvis han trekker seg unna deg generelt så er det nok mest sannsynlig fordi han sliter med ett eller annet og sjansen for at det er deg er veldig liten. Og det er bare kort kort tid igjen. Men prat med hverandre, for Guds skyld, ikke gå og lure på dette. Du trenger trygghet nå og det bør han kunne gi deg.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...