Gå til innhold

Chanelle2 Pliiis

Anbefalte innlegg

Skrevet

det virker som du er veldig flink til å se..

Så derfor spør jeg deg om du kunne sett når jeg blir gravid igjen..

Jeg f:23.11.84

han f:11.10.77

Kanskje du ser andre ting også.. Forhold, økonomi og jobb..

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan prøve, ja:0)

Får deg lett frem her! Du virker som ei jordnær dame, litt sånn lite høytidelig; tar ting litt som de kommer. Får opp mye smil og glede rundt deg, tror du må være optimist av natur.

Får opp graviditet mot våren (mai?) Kan det stemme? Jeg mener, om derehar tenkt å prøve snart? He-he:0)

Får opp at dere har et litt sånn avslappet forhold, at dere trives i hverandres selskap. Enser ingen bomber som faller ned hos dere, ingen kriser altså!

Hva jobb angår er jeg litt usikker, men et bygg viser seg. Her er flere hus rundt, men dette er et murbygg. Får følesen av en slags institusjon, men er usikker på hvilken type.

Dette ble da noe;0)

Skrevet

Å takker.

Ja jeg tar ting som det kommer.. Mye hvertfall. he he. Ser positivt på det meste.

Vi har en liten en nå på ni mnd og har ikke noe i mot at det kommer en til for å si det sånn. Så kommer det en spire så er den hjertelig velkommen.

Vi har vært sammen i 6år så vi trives nok i hverandres selskap, er ikke de som krangler mest.

Sambo jobber på biblioteket her i byen og det er en glass bygning, jeg er i mamma perm nå men når jeg ikke er det jobber jeg som selger. Men er ute etter annen jobb. Vet ikke helt hva..

Tusen takk for at du tok deg tid.

Og så lurer jeg på om du kan prøve å se på en ting til..

Jeg fikk tilbake mensen etter fødselen (tror hvertfall det) den 6 september.. Men etter det har den ikke vært her.. Er det noen spess grunn til det? Om du klarer å se sånt da.. Begynner å lure litt lixom..

Skrevet

Kjenner bare hormoner som sprudler rundt!

Hadde det forresten nesten som du; mensen kom tilbake, og ble leeenge borte, før den kom tilbake igjen. Hmm...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...