Gå til innhold

Ja! Så har det skjedd!!!

Anbefalte innlegg

Hadde egentli IKM sist fredag, testet da, negativ. Testet igjen på tirsdag, negativ. Testet idag tidlig, svak, men tydelig strek. Skalv så mye at jeg nesten ikke klarte å få satt i linsene, hehe. Har tatt en til test nå, og den var åsså positiv. DET HER ER HELT SYKT. Men trur alikavell at det ikke har gått opp for meg enda.

Kan nevne litt symptomer jeg har hatt, har hatt noen "nålestikk" i magen innimellom, i området rett over trusekanten. Og de siste dagene har jeg hatt litt kraftigere "mens smerter", som har kommet å gått. (Trudde egentli at tanta var rett rundt hjørnet hele tiden) Fikk sopp den dagen jeg skulle ha mensen, med masse utflod (blæ, sorry detaljene). Blødde litt i tannkjøttet en morgen i forrige uke og blir fortere svimmel hvis jeg reiser meg fort opp. Og idag er jeg utrolig "støl" på siden av puppane. Har nok sperret en del av symtomene ute, ikke prøvd å koble det til det i det hele tatt. Ville jo ikke ha for mye forhåpninger.

Vil ønske alle dere andre lykke til med verpinga. Masse babystøv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7149689-ja-s%C3%A5-har-det-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulere saa masse, smurfejenta!!!

Litt av ei spennende uke du har hatt! Det maa foeles helt fantastisk og litt uvirkelig, vil jeg tro... Heldiggris!!!

Oensker deg lykke til i boetter og spann, og haaper du faar et koselig svangerskap! Kos deg alt du kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...