Gjest Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hadde egentli IKM sist fredag, testet da, negativ. Testet igjen på tirsdag, negativ. Testet idag tidlig, svak, men tydelig strek. Skalv så mye at jeg nesten ikke klarte å få satt i linsene, hehe. Har tatt en til test nå, og den var åsså positiv. DET HER ER HELT SYKT. Men trur alikavell at det ikke har gått opp for meg enda. Kan nevne litt symptomer jeg har hatt, har hatt noen "nålestikk" i magen innimellom, i området rett over trusekanten. Og de siste dagene har jeg hatt litt kraftigere "mens smerter", som har kommet å gått. (Trudde egentli at tanta var rett rundt hjørnet hele tiden) Fikk sopp den dagen jeg skulle ha mensen, med masse utflod (blæ, sorry detaljene). Blødde litt i tannkjøttet en morgen i forrige uke og blir fortere svimmel hvis jeg reiser meg fort opp. Og idag er jeg utrolig "støl" på siden av puppane. Har nok sperret en del av symtomene ute, ikke prøvd å koble det til det i det hele tatt. Ville jo ikke ha for mye forhåpninger. Vil ønske alle dere andre lykke til med verpinga. Masse babystøv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer masse og kos deg med svangerskapet )
attpåklatt!! Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!! Lykke til videre!! Og kos deg med spiren!!! Klemklem!!
Anne-B. Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer så masse masse til deg! )) Kjekke nyheter! Kos deg videre, og lykke til!
Ladybug~N&E Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 grattis grattis Lykke til og kos deg masse!!! klemklem
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer så mye da... Du får kose deg og ta det med ro i ni mnd=o) Lykke til...=o) Klem
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 19. november 2006 #10 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer sååååå masse! Så heldig du, også at det klaffa så fort!!!! Lykke til og takk for babystøv =)
Canutte Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer! God tur innpå 1.trimester:-)
Gjest Skrevet 19. november 2006 #12 Skrevet 19. november 2006 Tusen takk alle sammen. Sitter å venter på dere inne på 1.tri )
babyT Skrevet 19. november 2006 #13 Skrevet 19. november 2006 Gratulerer!!!! Suger til meg litt babystøv og ønsker deg lykke til på 1., 2. og 3. tri :-)
sprø prøver Skrevet 19. november 2006 #14 Skrevet 19. november 2006 åh,gratulerer!!Dette gir meg håp også, for du gikk over en uke etter ikm før du testet postitvt, sant? Heldiggrisen, det må være en fantastisk følelse!!!
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 20. november 2006 #15 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye med positiv test. Så herlig at det har klaffet. Nå satser jeg på at det samme skjer til meg. Testet negativ i går på IKM. Men føler at noe ikke stemmer helt alikvel.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. november 2006 #17 Skrevet 20. november 2006 Gratulere saa masse, smurfejenta!!! Litt av ei spennende uke du har hatt! Det maa foeles helt fantastisk og litt uvirkelig, vil jeg tro... Heldiggris!!! Oensker deg lykke til i boetter og spann, og haaper du faar et koselig svangerskap! Kos deg alt du kan!
AniBer Skrevet 20. november 2006 #18 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye med spiren!!!! Lykke til videre i svangerskapet og kos deg masse!!! *Gratulasjonsklem*
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 20. november 2006 #19 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye med postitiv test. Ønsker deg lykke til i svangerskapet.
Nutmeg Skrevet 20. november 2006 #20 Skrevet 20. november 2006 Grattis, grattis:) Ha et flott svangerskap, og god tur over i 1.trim:) Lykkeønskninger:)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 20. november 2006 #22 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye,bra at det klaffer fort for noen! Kos deg med magen:-)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #23 Skrevet 20. november 2006 Tusen takk allesammen ) Ja gikk jo hele 8 dager over IKM, før den blei positiv, det var litt uutholdelig til tider. Men er veldig glad nå. Kjæresten min sa at han hadde en veldig god følelse denne gangen, men han er jo like opptimistisk hele tida da, hehe:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 20. november 2006 #24 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer så mye og lykke til videre:)
Leieboer funnet! Skrevet 20. november 2006 #25 Skrevet 20. november 2006 Gratulerer! Suger til meg masse babystøv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå