Gå til innhold

Slanking etter fødselen.

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått sambo med på en Grete Roede kur i januar. I det siste har det bare tatt helt av og jeg spiser alt jeg kommer over. Jeg har gått opp over 20 kilo og har lyst til å grine. Det er godt å være to når man skal begynne å væer "streng" med inntaket. Sånn sett har jeg en god og snill samboer som støtter oppunder.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7149622-slanking-etter-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo trøste deg med at du sikkert går ned bortimot 10 kg rett etter fødselen. Baby, morkake, fostervann, navlestreng, vann...... Det trøster jeg meg med. Gikk ned ca 10 kg med mine to første barn rett etter fødselen. Men de var gangske store. 4,5 og 4,8 kg. Og har du tenkt å amme går mange fort ned da også. Så jeg venter nok med slanking en stund. Men Grete Roede kurs er jo effektivt.

Da forsvinner nok en del kilo med en gang. Du får trøste deg med det. Jeg har gått på Grete Roede før og det er veldig greit. Kommer nok gjerne til å ty til det selv, om jeg ikke kommer i mål alene. Men jeg er veldig innstilt på å spise fornuftig etter babyen er født, og gå mye på tur. Så jeg får håpe jeg klarer det. Så kanskje de ekstra kiloene forsvinner før vi vet ord av det.....

Jeg og satser på en mild vinter slik at jeg kan gå mye tur.. så for vi se hvor tidlig jeg er i form til å åpne abonnementet mitt hos SATS igjen. Men regner jo med at det tar litt tid før jeg er i form til det både kroppsmessig og søvnmessig.

Gleder meg mest av alt til at magen skal forsvinne... selv om jeg vet at den kan bruke litt tid på å gå inn igjen.

Vi får satse på at noe forsvinner av seg selv og gjennom amming.

Her har det også tatt helt av nå.... har lagt på meg ca 20 kg jeg også!!!! La på meg masse i begynnelsen jeg da, hvor jeg bare spiste frukt og grønnsaker omtrent.... :-S

Jeg skal iallefall få de av etterpå ja, orker ikke gå rundt å føle meg som en elefant ....... satser på mild vinter m masse turgåing, en sulten baby og pupp full av melk!!! og håper håper håper det sinnsyke sukkertrangen går over..............

Annonse

sist jeg var gravid gikk jeg opp 28 kg. men 17 kg forsvant innen 1 uke etter fødselen,men hadde 2 i ødme (vann i kroppen)

denne gangen har jeg tatt på ca 17 kg og har ikke særlig med vann...

så jeg tror ikke jeg blir å gå ned noe særlig.

men har fått legen til å henvise meg til en enæringsveileder.

har ikke økonomi til å gå på noe privat slanking.

viste du at grete rode har en hjemme side?hvor du kan legge inn din vekt,hva du spiser ++++

den heter www.vektklubben.no

Jeg har 18 dager igjen til termin og veier 16 kilo mer enn jeg gjorde da jeg ble gravid. Har spist litt mer enn før og egentlig unt meg det jeg har lyst på, men vært aktiv. Egentlig skjønner jeg ikke helt hvor de 16 kiloene sitter, da jeg stort sett ser ut som før, bare med en stor mage og store pupper og noen ekstra depot'er bakpå hoftene..... :o) Så regner med det kommer fort av igjen når ammingen tar til. Håper det går fint å amme, har hørt så mange som sliter med såre brystvorter og brystbetennelse... Høres så fælt ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...