Xenaen Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hei hei alle medgravide. Er nå 12 å noe på vei, altså i min 13. uke. Godt å kjenne at man er litt tryggere, og da gjør det ikke så mye lengre at pappaen måtte skravle litt for tidlig - så alle vet det... Har vært i dårlig form dette svangerskapet i forhold til de to foregående. Men kanskje fordi det er det siste?? Skal på kontroll på tirsdag.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Hei hei! Velkommen skal dere være!
kfitjar Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Hei! Velkommen, og håper formen blir bedre snart!
simasefa -8 juni- Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 heisann:)) skrev til deg inne på innlegget mitt:))) det er fint å vere to ferskinger:)) gratulerer til deg og velkommen skal vi være:))) hehehe:))
Xenaen Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Takk takk. Enig, da. De aller fleste her skal jo ha i januar/februar. Og det er jo veldig snart (lett for oss å si) Har nå begynt å glede meg til ett år heime, og beibi i armkroken. Blir så kosli atte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå