Gå til innhold

April: Lineberta :) Hvordan gikk overaskelses festen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet dere hva??

Det var en helt super dag/kveld/natt :)

Han hadde ikke mistanke på noe.. Men lurte jo fælt på hvorfor jeg måtte hjelpe til hele dagen i går hihi.. Jeg var bare innom å dusjet og kledde meg til fest =) Han var klar han så han kunne bli med opp å hjelpe oss med resten :)

Neida trenger ikke det sa jeg.. Sitt her å slapp av du,så skal jeg få noen til å plukke deg opp på veien..

Da hadde han tenkt at hvorfor i all verden skulle ikke han få være med opp,var det han det var fest for osv.. Tankene hans hadde løpt da sa han..

Men den skjønne snille mannen min fikk tårer i øynene da han kom inn å så hva jeg hadde stelt i stand.. Jeg var bare helt utrolig sa han hele kvelden og det har fortsatt i dag :)

Dette var jo også min svoger sin bursdag og han sa jo hele veien til festen at vi måtte jo være dum som trodde at jostein ikke hadde mistanke hehe.. Han gikk på limpinnen og hadde ikke hatt mistanke til at det var hans fest også..

Begge syntes jo at vi hadde ordnet dette så fint og at vi hadde klart å holde det hemmelig..

Men jeg var drittnervøs hele dagen og jeg sto å skalv før de kom,så gjestene ble litt bekymret og kom med drikke til meg..hehe jeg ble skjenket hihi..

Jeg er så glad for at jeg gjorde dette for han og han har sagt det i hele dag.. Jeg hadde invitert alle de han ønsket skulle være der.. 2 stk som jeg vet at han ville skulle komme, kunne ikke pga jobb.. Men ellers var det helt supert med over 60 gjester :)

Stor klem fra

Så supert at det var en velykket kveld da=)

Hørtes ut som dere hadde det fint =)

kl.06 i morges,oi,oi,hehe =) flott at dere koste dere,og skjønner ikke hvordan du klarte å ikke si noe =)

Annonse

Så utrolig artig å lese at festen gikk så bra på lørdag, Lineberta! Og at alle klarte å holde festen hemmelig helt til siste slutt!

Jeg har vært på jentetur i Paris siden søndagen(!), så jeg var litt spent her jeg logget meg på PC'n på jobben i dag ( vi er for tiden uten PC hjemme) om det bl.a lå noen rapport og ventet.

Også koselig at mannen din satte så stor pris på alt du har stelt i stand! Du har jo faktisk planlagt dette i flere uker.

Gikk talen bra, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...