Sarah78 Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hei! Jeg er noen dager over antatt IKM og føler heller ingen symptomer på noe som helst. Pleier å merke mensen på lange avstander til vanlig. Vi har vært prøvere siden desember 2004 og nå førstkommende torsdag har vi time på fertilitets klinikken til forsamtale for evt ICSI / IVF. Men hvor er mensen? Kan du se noe graviditet på meg? Fikk en grav test igår, som jeg tolket som negativ og jeg måtte titte på den etter 1 time og da var den en tynn svak strek der....Veit at testen gjelder i 10 minutter.... Han er født 150776 Jeg er født 210678 Jeg dør av spenning snart....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Uæh! Så spennende - til å ta og føle på her! :0) Husk at spådommer aldri er 100% sikre, da.. Jeg får frem graviditet, men mener at denne kommer først noe senere; at det ikke er nå, jeg. (men husk at det ikke er helt sikkert, dette! Anbefaler ny test i morgen, skal krysse fingre for deg! :0) Lykke til! *klem* xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sarah78 Skrevet 19. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2006 oioi.....graviditet denne gangen...? eller neste? Eller ender jeg opp med prøverør? Evt kjønn??
Sarah78 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Hei igjen... Jeg går her fortsatt og venter jeg.......ingen mensen... Noe nytt å se idag?? Får du opp noen kjønn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå