Gå til innhold

Hehehe... Har blitt spådd...

Anbefalte innlegg

Gravid i februar jeg... Hehehe...

Tror jo på dette da, men tar det med en kype salt, for ting kan forandre seg og at det kan være feil også..=o)

Men sånn som situasjonen min er nå så tror jeg det...

Noen flere som har blitt spådd???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7149144-hehehe-har-blitt-sp%C3%A5dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg blei spådd november jeg. Så var det noen som ombestemte seg og sa januar i stedet. for på det tidspunktet jeg blei spådd var jeg allerede gravid.

(mistet)

Så jeg vet ikke helt jeg ;) Men jeg liker å tro at det faktisk stemmer!!!

Takk for kos ;) Slenger en tilbake og håper den gubben din får fingeren ut av ræva snart!!!

Syns det er litt snodig at noen kan fortelle oss hva som skjer i framtida... men jeg skjønner at det er mer mellom himmel og jord enn det vi ser;)

har ingen negative opplevelser med spåing og tar alt med en klype salt samtidig som jeg håper av hele mitt hjerte at spådamene har rett!!!!!!

Her om dagen var det faktisk ei spådame som ringte OPP ei venninne av meg. da er du hissig på å få fram spådommen din altså... ;)

Jeg har blitt spådd både ved nyttårsskifte, fordi jeg da skulle ha EL, men hele syklusen min er jo forskjøvet nå, så da må jeg få tr en uke for tidlig neste pp.. Også er jeg blitt spådd juni. Så vi får se! Men nå mener jo en venninne av meg at jeg kan være gravid, fordi hun har drømt det (sanndrømt), så dette blir jo spennende! hehe.. :)

Annonse

jeg har hatt et par sånne deja vú, feks drømte jeg om leiligheten jeg bor i nå og om han som var min samboer, jeg fortalte det til og med til han som jeg var sammen med da. Men i drømmen så jeg ikke hvem han jeg bodde sammen med, var..

Ho har drømt om andre venninner gravide, også har det stemt.. Da hun drømte om meg, hadde jeg en helt ny baby, også var det sommer. Så det kan jo stemme! Hehe, men vil liksom ikke gå så veldig oppi det, jeg blir nok utrolig skuffa om det ikkje skjer noe denne pp. Men sånn er jo livet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...