Gå til innhold

hva synes dere om navnet ørjan?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Får dårlige vibber- kjenner en som heter det som ikke er noe allright i det hele tatt!!

Utrolig hhvordan meningene våre om navn b lir farget av folk vi kjenner......

Men om dere liker navnet syns jeg dere skal gå for det!!!

Helt enig i at man så klart må følge sitt eget hjerte i navnevalg, men synes det er moro å høre om andre har de samme assosiasjonene som meg til navnet! :) Ørjan for meg er stødig, norsk, sterkt og tøft! På lik linje med håkon, jørgen, jostein og sigbjørn :)

Helt enig med deg! Selv har jeg ikke turt å si navnene vi har tenkt på til noen, for jeg er så redd for at folk ikke skal like dem..;) Men det er klart; hadde vært veldig fint å høre noens meninger også..!;)

Annonse

Ørjan er ett fint navn synes jeg :)

Passe for en staut, mørk gutt..... (innbiller jeg meg)

om jeg kjenner en ørjan som er dust er fullstendig uvesentlig, for han skal vel ikke ødelegge ett fint navn for deg?

(kjenner forresten bare gode ørjaner)

er veldi misunneli på de som "kan" velge navn med R i :) er vestlending som skarrer, og har østlandssambo, bor på østlandet. stakkar pjokken min får ei flott dialekt! *ler* prøver derfor å unngå å gi han mer pes enn han trenger, hvis han da ender opp med r-ene mine og østlandsdialekt :)

nei, gå for ørjan!!!

H v e r sin smak;) !!

Jeg synes personlig at det er et litt nerdete (ikke så fint....) navn

-vet om ett gutter ..... som heter det, -og det blir det litt f e i l for meg. MEN det er ikke jeg som skal ha det til min sønn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...