Gå til innhold

Har dere senken bunnen i grindsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 11 måneder ligger i babysafe, festet.

Hun ligger fint, og vi har ikke senket bunnen på senga enda.

Når gjør man det?

Er det like greit å bare gjøre det eller kan hun bare ligge "oppe"?

Bruker dere fortsatt hummel og sengekant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senket sengebunnen da hun lærte seg å reise seg vi, da var hun ca 7 mnd.

Men har henne ikke i Babysafe da. Har sengekant enda, aldri hatt himmel. Hadde en sånn myggnettings-sak fra Ikea før, men den surret hun seg bare inn i når hun våknet på natta, så den fjernet vi :/ Var litt for skummel!

Jeg hadde nok ville senket sengebunnen om barnet ditt er 11 mnd, tenk om hun kommer seg utav babysafe´n da? Regner med hun setter seg opp, reiser seg og slike ting? Kan bli vondt å falle ned.

Skrevet

Jeg har ikke senket senga enda. Lille snuppen er 6mnd og fryktelig lat... Tror nok at vi kommer til å senke den ett hakk snart.

Vi bruker ikke babysafe.

Hva er hummel....?

Skrevet

Har senka til midten.. men må nok senke til bunn, ho er 9mnd, står i senga, brukte babysafe men den har ligget med pappan lenge no..

Er bare så forbaska tiltak å gjere det!

Skrevet

Sank den til midten når han var 4,5 mnd ca. Må vel snart senke den helt ned for han har begynt å reise seg halvveis i sengen nå.

Skrevet

Min unge er festet i babysafe, og ikke greier hun reise seg opp selv heller, så da er det vel ingen grunn til å sengke bunnen ennå.

Skrevet

Senket bunnen i dag, 9 mnd.

Hun har reist seg selv i et par uker nå, men sover i babypose (ikke festet).

Problemet er dagblundene, og det går rimelig kjapt å reise seg...

Var jo fort gjort å senke da... (lett for meg å si som ikke gjorde det selv.... hehe)

hummel vet jeg ikke hva er, men vi har sengekant og sånn 'himmel' over (om det er det som er hummel...)

Skrevet

senket bunnen da han var 5 mnd, fordi han kaver sånn når han sover, og siden han ligger på eget rom , kunne jeg like gjerne gjøre det,

Plutselig setter de seg opp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...