Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Min datter på 11 måneder ligger i babysafe, festet. Hun ligger fint, og vi har ikke senket bunnen på senga enda. Når gjør man det? Er det like greit å bare gjøre det eller kan hun bare ligge "oppe"? Bruker dere fortsatt hummel og sengekant?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Ehhh, skulle vel egentlig på småtroll 0-1 år denne da men..... Men for all del, bare svar...........
snurretassa Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Har aldri brukt himmel (hummel? Hihi..) Men bruker fortsatt kanten rundt, en str større enn den vi hadde før vi senket bunnen. Han er 1,5 år nå, tror vi senket rundt 8-9 mnd. Tror han liker kanten ennå, blir litt lunere, og han setter ikke fast beina i søvne.. Han lå forresten i babysafe til han var ca 13 mnd, så tok vi av stroppene, og etter en stund tok vi av hele sulamitten.. Funka bra.
winneboo Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Senka den når hun begynte å reise seg opp.. var vel rundt 7mnd eller noe.. Hadde senka den vis jeg var deg, vet jo aldri om hun kanskje får kommet seg ut av babysafen. Eller nå aner jeg egentlig ikke hvor sikker den er da, om det er 100% umulig å komme seg ut av den eller ikke. Bruker ikke himmel mer fordi hun dro så i den, men vi bruker sengakant ennå. Hun river i den å, men den sitter godt rundt fordet.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Senka da hun var 9 mnd og sengekanten er der, blir lunere da:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Unnskyld meg, men jeg klarer ikke å se poenget med å "tjore"en unge fast i senga... Guttungen min kan godt så å hyle og trampe i senga (noen ganger) ganske lenge før han sovner, men han skjønner fort at det ikke fungerer, men han prøver seg. Når han sover ligger han faktisk i hele senga, så jeg kunne aldri tenke meg å spenne han fast. Når han våkner i helgene setter han seg opp og leker med bamsene i nærmere 1/2 time før han gir beskjed om at han vil opp... Vi senket senga da han var rundt 7-8 mnd... Da turte jeg ikke å ha ham liggende øverst lenger...
Twig Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 weah.. den senket vi når ho var 8-9 mnd.. sengekant og himmel ja..
oktobergull Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Vi har senket sengebunnen etter som hun har vokst. Da hun reiste seg opp i senga og nesten hang over kanten senket vi bunnen maks og nå er hun trygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå