Elias og Kristians mamma Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 flere som sliter med halsbrann? gjorde det også med førstemann, men hadde glemt hvor ubehagelig det egentlig er. men det er så veeeldig godt med mandariner, brus og alt som sikkert ikke gjør det noe bedre. tar jo tyggetabletter, men blir nesten litt immun etterhvert. noen som har gode råd?
Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 for meg hjelper det med varm te ;c) men er nok forskjellig hva som hjelper på hvem ;c)
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Rekke opp hånda!! HER OGSÅ!!! Halsbrann i tide og utide!! hehe.. varm te hjelper her også, men også drikk litt kald melk f eks..
septermor Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Mandler hjelper kjempebra. 5-6 stk holder
janne82 Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 melk og "love hearts" funker kjempe bra... sjokolade er det værste jeg spiser...da kommer halsbrannen snikende.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Jeg syntes link er kjempe bra, hadde mye med første mann også, og denne gangen er vi godt i gang.. Melk er også veldig bra her om jeg ikke har mer link igjen...
**Frøken84** Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Veit ikke om det er bare meg.. men jeg synes melkesjokolade hjelper mot halsbrann... hehe
kaffen Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Jeg blir verre av noen typer te. Noen blir jeg kvalm av og... Men mot halsbrann kan du prøve Lackerol Cactus!! Dette hjelper godt hos mine ikke-gravide venner også. Har alltid minst en eske liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå