Gå til innhold

Stavanger?? Noen andre med termin juni/juli?? =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaaa.... Jeg har ogsaa lyst til aa treffe flere i samme situasjon! Har termin 18 juli, foerste barn og flyttet til Stavanger i fjor. Forlovet, 32 aar. Kanskje vi skal prove enten aa faa til et BIM-treff en eller annen gang, eller vi kan bare arrange aa moetes ved slike innlegg? Jeg er klar i hvert fall..

Annonse

Neei.. det er vel naermere Brustadbua saann sett, det er mellom E39 og avkjorselen fra E39 som gaar opp til Mosvangen og Brustadbua. Naerme er det i hvert fall! Det blir nok mange trilleturer rundt Mosvannet naar den tid kommer.. gleder meg som en unge!

Åja.. =) Var på brustadbua i stad !! Måtte ha noe søndags-sjesk!

Ja, det er greit å bo nærme mosevannet. Så greit å gå med vogn rundt der og. Tenkte jeg skulle prøve å få gått litt turer nå i svangerskapet også. Er ikke noe flink å trene.. =)

Vi kan alltids ta en tur sammen! Jeg gaar rundt et par ganger i uka, synes det er en passe gaatur :-) Burde jo trene mer, men det er mye annet som skjer ogsaa. Faar ikke tid til alt (hm, har nettopp sett paa tv en stund, det fikk jeg visst tid til :-DD

Annonse

Ja,det kunne vi gjort =) Jeg jobber veldig mye nå..Og ut desember..Fullt kaos nå før jul..Og da er jeg helt kake når jeg kommer hjem fra jobb.. Men burde jo alltid få tid til en runde rundt mosevannet ;)

Hei Anonym =)

Gøy at vi er noen stykker!! =)

Ja, det er baade mye jobb og mye annet naa foer jul, saa foreslaar at vi moetes utpaa nyaaret? Januar f.eks? Vi sees jo her inne paa BIM i mellomtiden :-)) Men bare si ifra hvis du vil moetes foer, som du sier gaar det nok alltids ann aa faa presset inn en tur!

Så kjekt!

Jeg bor også i Stavanger, nærmere bestemt Storhaug. Er og innflytter og har bodd her i snart 7 år. Samboer, venter vårt første barn i begynnelsen av juni.

Travelt nå før jul, men er gjerne med rundt mosvannet på nyåret:)

Jeg og (vinker med armer og bein) bor i Stavanger. Er 24 år og tilflytta for 2 år siden. Har en gutt på nesten 8 mnd fra før, så dette kom bittelitt brått på, men blir nok knallkjekt likevel;)

Er gjerne med dere på treff litt sånn etterhvert, tror det blir litt for travelt å få det til før jul, men over nyåret er jeg med!!!

Trenger jo ikke være anonym da... ; )

Her er jeg (som slrev inn anonymt) 22 år og bor i Paradis.

Synes alle er tilflyttere. Hvor kommer dere fra da?

Jeg er på ein måte innflytter jeg også, bodd i Stavanger i 6 år. Men kommer fra ei bygd ikke langt fra Stavanger.

Koselig med treff :)

Hei!

Jeg er ei 22 år gammel jente som har bodd i Stavanger i 3 og 1/2 år! Har termin rundt 3.juli, nesten sammen som deg Annasverden!! Er det noen som kan anbefale en god lege her i Stavanger?? Kjekt at d er så mangen andre i min situasjon;)

Jeg har nok hoert om gode leger, men det store problemet er jo at de gode fastlegene aldri faar frie plasser paa lista.. jeg endte foerst opp med et legekontor paa Hillevaag, trenger bil for aa dra dit, og hadde bare vikarer. Kom aldri gjennom paa tlf heller, maatte fakse dersom det var noe... grrrrr. Men for noen dager siden byttet jeg til Espen Stangeland som er midt i byen. Det er greiere for meg med jobb og buss og saann. Jeg har hoert at han er bra men har ikke vaert selv enda da. Kan hende han fortsatt har ledige plasser? Logg deg inn paa nav.no og se!

Ellers er det jo private jordmoedre og saant.

Lykke til!

Jeg har akkurat byttet til gro zanussi på hinna trekanten. Har ei venninne som har hun og legene på sykehuset sa at hun var heldig som hadde fått henne. Hun hadde vært overlege på barneavdelingen eller noe sånt. Altså en veldig god barnelege (barna får jo automatisk vår fastlege som fastlege).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...