Gå til innhold

Noen som har snudd bilstolen ved ca 9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet man skal ha dem lengst mulig bakover, men...han er såååå utolmodig i bil og vi kjører bare korte avstander, ca 10 min. (bor i nord, lite trafikk) Har så lyst å snu han nå som vi hart kjøpt ny bilstol til han, men skal være flink å prøve litt til bakover..

Vil bare høre om noen "tør" å innrømme at de snur tidlig:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et vennepar av oss gjorde det. er vel ikke lite bilder bare fordi du bor i nord? ;P

Skrevet

Om det er lite trafikk spiller vel ingen rolle? Kan treffe på idioter i trafikken allikevel, eller kjøre utfor veien, for den saks skyld. Det ER tryggest å ha bakovervendt sete.

Kjøp heller noe billeker til ham da? Eller sånn speil som dere henger over nakkestøtta i baksetet, så han kan se seg selv. Pleier å være en hit!

Skrevet

Er dette et svar på spørsmålet som blir stilt, eller er det bare lesevansker?

Skrevet

ja vi gjorde det. Han var håpløs og bare grein og var urolig. Hadde speil leker og alt. jeg ble meget ukonsentre¨rt og fant ut at det var farlig å kjøre bil med han. Så ja jeg snudde det ved 9 mnd.

Er anonym,for ønsker ikke å bli uthengt her

Skrevet

Lesevansker? Kommer jo bare med tips om hva hun kan gjøre for at ungen ikke skal surve sånn i bilen jo? Slik at hun kanskje slipper å snu bilstolen.

Hva er det med deg i dag da Martin kom 03.06.06, du er da så sinnsykt amper i alle svarene dine??

Skrevet

Ja vi snudde bilsete for ikke så lenge siden og jenta vår er ti måneder. Vi har prøvd speil, masse leker, musikk, at vi synger eller prater o.s.v. Det har hjulpet en del å snu sete. Hun gråter ikke så ofte nå lenger.

Skrevet

Hun skriver jo i innlegget sitt at hun vet man bør ha det lengst mulig i motsatt kjøreretning så hun trenger vel kanskje ikke å høre at det er det som er riktig når hun spør om det er noen som har snudd stolen.

Er amper for jeg er mektig lei av anonyme som svarer på innlegg, men som ikke svarer på spørsmålet som blir stilt.

Skrevet

JA, jeg leste hovedinnlegget. Men er det ikke lov til å komme med tips nå da, om det er noe som kan hjelpe henne? Herlighet altså.

Kan jo hende at om babyen hennes får speil/leker så blir h*n roligere i bilen vel? Og at hun dermed slipper å snu bilstolen, som hun selv sier ikke er å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...