Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg elsker å komme inn her og se at noen har spurt etter meg :-) Samboern bare ler av meg for jeg lyser opp og sitter bare og gliser!

Er ikke helt sikker på om det blir i slutten av uke 50 eller i begynnelsen av uke 51 enda. Men leser her inne at de stort sett bruker 4 uker akkurat. Jeg startet på spray den 16 nov, så er på dag 4 med dette nå :-) Så da blir det vel uttak/innsetting rundt den 16-18 desember.

Hvorfor skal du ha den korte varianten du da? Er det ditt første forsøk?

Jeg håper vi klarer dette slik at vi kan gå inn i det nye året med en liten spire i magen :-)

Klæm

Enig med deg, det er så moro å bli etterspurt her inne og å få kontakt med noen som man kan "bli kjent" med.

Dette er vårt første forsøk, ja. Er spente. Klarer nesten ikke å tenke på noe annet. Blir helt tullerusk og ukonsentrert.Har dere prøvd før, eller er det første for dere også?

Vi skal ha den korte varianten mest pga at sykehuset tok oss til til forsamtale senere enn de egentlig skull pga en kommunikasjonssvikt hos dem. Vi ble lovet uttak i uke 50, men det hadde vi ikke rukket med lang variant.

Så, nå begynner jeg på sprøyter på mensdag 3 som blir i slutten av uke 48. Uttak blir da i uke 50!

Hvor er du fra forresten?

Schwær klem!

Jeg bor på, og er fra Nes på Romerike.

Hører til på Riksen.

Skulle også ha ivf med min x ofr noen år siden. Sto på venteliste, men forholdet klarte ikke påkjenningene og det tok slutt rett før vi fikk beskjed om oppstart. (Den gangen var det 2 års ventetid)

Jeg er 32 år forresten

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Vårt forhold tok slutt litt etter vårt første forsøk det.... Var vel ganske mange grunner til slutt egentlig, var jeg som ønsket meg ut og er glad for det i dag. Brukte langt tid på å bestemme meg den gangen for vi hadde tross alt vært sammen i 8,5 år.

I dag er jeg samboer og forlovet med værdens hærligste gutt. Har det kjempefint og vi skal gifte oss i mai 2007 :-)

Jeg er 29.... blir 30 i januar :-)

Gjest Bjørnen Collargol

Dette forsøket er privat, Omnia i Oslo, men når jeg var på Ullevål for 3,5 år siden så hadde jeg uttak på en lørdag. Så vi får vel bare se hvordan eggene utvikler seg og ta det derfra :-)

Så spennende å følge med hverandre da når vi er 3 som er så likt i løypa :-)

Lykke til jenter!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...