Gå til innhold

September: Hva skjer'a??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Har dere gjort noe spennende i helga?

Vi har vært i barnedåp idag. Må si det var en liten prøvelse å ha med Trym i kirka ja. Han ville jo ikke sitte i ro, men heller løpe rundt og frem og klatre opp på prekestolen og...... Endte med at han og jeg gikk ut etter kort tid, og da dåpen var stod vi oppe på galleriet for jeg ville gjerne se, og da roper Trym: heia.....heia (og ganske høyt ja).

Ellers har jeg 13 dager igjen til termin. Trym ble helt klart sjalu da jeg holdt dåpsbarnet litt idag, så blir spennende å se hvilken reaksjon det blir når babyen kommer, og ikke minst hvor raskt en evt sjalusi går over.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7148496-september-hva-skjera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke skjedd mye denne helga. Tim er syk igjen så vi har for det meste sittet og sett på tv og småduppet i sofaen.

Blir spennende å høre hvordan det går når Trym når babyen kommer. Sikker på at han blir en kjempestolt storebror! Du må huske å ta deg tid til å komme inn hit å oppdatere oss!

Vi hadde ein forholdsvis spennande laurdag faktisk :o) Først var vi i teater! Vi såg stykket "Ulv, ulv" som er berekna for barn mellom 1 og 3 år. Det var maaange småbarn og mange foreldre der, men ikkje ein einaste av ungane sutra eller bråkte i det heile tatt i løpet av dei 20 minuttene stykket varte. Ask sat med store auge og open munn og såg på dei to mennene som hoppa rundt på scenen og dansa og sang og snakka. Og det var faktisk ganske underholdande for oss voksne og. Her er omtale av stykket: http://www.dns.no/prog.asp?id=59

Etter teatret gjekk vi bort til Akvariet (i vår kjøpte vi årskort, og det har lønt seg..). Ask sovna på vegen så vi fekk nyte edderkopputstillinga i fred. Stillesittande edderkoppar er neppe så spennande for småtroll... Men då han våkna fekk Ask sjå på ei øgle av eitt eller anna slag, og reagerte med eit tydeleg "meeee" (= maju). Selene var han litt meir usikker på, prøvde seg på "meee", "boff-boff" og "bæææ". Då eg lagde sel-lyd var det veldig morsomt :o)

Vi skulle egentleg ete middag i by'n før vi kjørte heim, men blei "overfalt" av eit himla uvér, så då vi kom tilbake til bilen var vi (bortsett frå Ask som sat varmt og tørt oppi vognposen inni regntrekket sitt) så gjennomvåte at vi måtte rett heim for å skifte. Dessverre endte laurdagen litt kjedelig, Ask hadde brygga på noko eit par dagar, og om kvelden vart han kjempesnørrete og fekk litt feber og var enormt sutrete. Måtte eit par paracet til for å få oss gjennom kvelden/natta. Men no er han heldigvis bedre, berre litt snørr igjen.

Det var forresten enorm forskjell på å gå i Akvariet med Ask no, og å gå i mai då han var 7-8 mnd gamal.. Ein dag i denne veka har vi tenkt oss til Dyrebeskyttelsen for å kose med pusene. Det er GØY med "stor" unge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...