Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min? Dere som er gravide..har dere opplevd dette?


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

I dag har jeg spottet litt igjen...samme som forrige helg...Spottet da lyserrosa fredag og lørdag..så fikk jeg en liten blødning søndag..stoppa så helt opp ...og har ikke blødd før i dag....liten blødning.i dag.men thats it...enda ihvertfall....Dag 47... Merkelig opplegg..ikke noe mensmurringer eller smerter....og ikke nok blod til å ha på bind..

 

Noen andre som har opplevd noe liknende???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei..

 

Jeg har lest her at det er flere som har spottet og blødd litt..Noen skriver at det kommer av at livmorveggen eller noe sånt er så skjør. En kan få litt blødninger etter sex og sånn..

 

Jeg er IKKE rette til å svare på dette men..Kan hvertfall betrygge deg med at andre også har det sånn.. =) Etter det jeg har lest her inne!

 

Kjempe lykke til!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet litt brunt i 3 dager, trodde det var mensen som skulle komme. Testet 2 dager over IKM og fikk positiv test :-) Men ellers er vi ulike, for jeg har veldig stabile 28 dagers sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid? Har du testet? Hvis nei, hvorfor ikke? Bedre å ta en test enn å spørre oss, vi kan jo ikke vite hva som skjer med kroppen din?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ler av sånne svar anonym..så utrolig teit av deg...

 

Ja jeg har testet..tror du jeg er dum? hehehhehe... Testa vel mandag eller tirsdag eller noe...negativ..så jeg bestemte meg for å vente til i morgen.... men syns d var så rart at jeg begynte å blø i dag.... dog veldig lite...

 

Og jeg tror ikke dere vet hva som skje med kroppen min! MEN OM DU LESER HVA JEG SKRIVER!!!!!!!!!!!! så kan du se at jeg spør om ANDRE har opplevd dette.... ikke om dere tror at jeg er gravid...

 

hehe..."ler så jeg triller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sussa85

 

Syns du svarer folk litt krasst!!!

Det er en grunn til at anonymknappen er der, det er ikke alle som vil vise nick.

 

Aksepter det eller kom deg inn igjen på "bli gravid", vet at det er mange som irriterer seg over deg der også.

 

Gå til lege om det er noe du lurer på, for det er helt riktig, vi vet ikke hva som skjer med din kropp. Og, hvordan skulle "anonym" vite om du hadde testa...?

 

Klarer du bare å snakke stygt til folk???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld meg..men når har jeg snakket stygt?... Skrev i store bokstaver jeg..eneste måten å fremheve på...

 

Nå syns jeg at DU overreagerer litt eller? ....

 

Kanskje dere misforstår meg? tenkt over d? .... og jeg syns det er dumt av folk som ikke har testa å spørre om ting på 1 tri... om de lurer på om de er gravide..derfor "glemte" jeg å skrive det..og det beklager jeg..

 

men å komme på å påstå at jeg snakker stygt til folk? ....

 

Men jeg skal ha meg inn på bli gravid igjen jeg...den e grei... Blir vel sikkert der en stund..

 

men siden du tydeligvis har kontroll over ting der inne og så vet du vel sikkert at jeg skal ringe legen i mårra og da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å misforstå, og da er det vel litt rart at det er så mange som syns at du er en kranglefant og skaper dårlig stemning.

Du skriver jo at du syns den som skriver under anonym er teit. Og at du ler av spørsmålene til den personen.... Syns ikke det er særlig pent...

 

Ikke kom her og fortell meg at det ikke er flere som har reagert på dine utsagn før. Jeg syns ikke at jeg overreagerer.

 

Men, jeg håper at du får det til snart! Lykke til! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå overdriver du igjen..det er ikke mange som syns at jeg er kranglefant..d er vel en 2-3 stk som ikke liker meg.... De fleste på bligravid støtter meg..prob er at de som ikke liker meg som fremheves ... fordi det lett utvikler seg til krangler...

 

Seff syns jeg d var ett teit svar.... "vi kan ikke vite noe" ...poenget er at jeg spurte ikke om dere VISTE om jeg var gravid.. jeg lurte på om d var noen som hadde opplevd dette jeg.....

 

Er du med på min tankegang i hele tatt? jeg ønsker virkelig ikke å krangle..men d er en ting som kommer igjen flere ganger jeg skriver noe som helst på bim... og det er at d er de samme personene som reagerer på alt jeg skriver... og flertallet støtter meg... MANGE har reagert på enkelte svar jeg får...

 

Jeg har faktisk ikke feil her.... hehe..

 

Men jaa...en ting skal jeg være enig i ..og d er at jeg avgotil skriver ting litt for fort...og er litt for flink til å svare med uthevet skrift tilbake...jeg går lett i defensiv..og ønsker å forsvare meg..akkurat fordi det er enklelte her inne som ikke liker meg.. og de som prøver å forsvare meg får samme leksa tilbake.. Jeg har havnet i en ond sirkel..uansett hva jeg skriver blir d tatt i negativ forstand... hvordan i all verden skal jeg komme meg ut av dette? Jeg har lenge tatt meg en pause fra bim..kom tilbake forrige helg da jeg ikke skjønte hva kroppen min gjorde..tenkte da og høre om andre hadde opplevd det samme..og da kom de samme personene tilbake og slang dritt til meg...

 

Det er ikke så veldig gøy i grunn..og syns ikke det er så veldig rart at jeg automatisk går i forsvar..

.

men en ting har jeg bestemt meg for nå....de som ikke liker meg for bare føle d..jeg orker ikke bry meg jeg... Er ikke her inne for å skaffe meg venninner... og de som liker meg setter jeg stor pris på...og som jeg nå igjennom dette prøver å få frem er at jeg og setter pris på konstruktiv kritikk.... ..så jeg velger å se på svaret ditt som d=?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ta det som konstruktiv kritikk!

 

Jeg tror kanskje det er lurt å være litt borte fra BIM jeg. Mine sykluser ble helt tullete av det. Brukte å ha regelmessige sykluser. Men mens jeg var på BIM kunne de variere fra 23-32 dager... Tror du jeg ble fortvila eller...?

 

Så jeg tok meg en laaaang BIM pause. Og det var da det skjedde - jeg ble gravid! Det er en helt HERLIG følelse!!!!

 

Håper du også får oppleve det snart!!!! Masse babystøv til deg!!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja... Det er nok sunt å ta pauser fra bim.... For det er lett å hisse seg opp av ting her inne..og andre hisser seg opp over ting man sier.. prob er at når man først har sagt noe galt blir ALT tatt i værste formening uansett ...... og det er utrolig dumt..men men sånn er d no engang da...

 

Men mine sykluser har nok ikke blitt påvirka av bim:) hehe..ganske stødig på over 40 dager jeg...

 

Og jeg har nesten ikke vært på bim denne mnd..ikke testa etter eggeløsning..og ikke brydd meg i hele tatt...

 

Så jeg håper d gjorde jobben..

 

klem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud sussa, du er så sinnssykt slitsom!

 

- Hva skjer med kroppen min? Aner ikke!

- Dere som er gravide..har dere opplevd dette? Nei!

 

Fornøyd nå? Sikkert ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja... anonyme er slitsomme..som ikke tør å stå for d de mener.....

 

hehe.. jaja.. og som du ser så har jo folk faktisk fortalt meg at gravide har opplevd dette... så..? hva var poenget ditt? hehe...

 

Og som sagt..er ikke ute etter å være venner med noen her inne...så da ler jeg heller av deg.

 

Hva galt har jeg gjort deg? ...hehe...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er en del som irriterer seg over deg ja sussa.... Du skriver kanskje LITT ofte med STORE bokstaver UTEN smily etterpå. Går ikke an å missforstå det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke skrive nicket her, for den ene gangen jeg dristet meg innpå å si deg i mot på bli gravid slang du dritt etter meg og alle innleggene mine en uke etterpå som "hevn". Jævelig irriterende. Og jeg skrev ikke noe stygt, jeg var bare så dum at jeg mente noe annent enn deg. HJELP! det er visst ikke lov... Da blir det heksejakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lille venn.... jo d går an å misforstå......største prob er vel at folk ikke leser ordentlig..de henger seg opp idet som kan tolkes negativt:) hehe.. Og som sagt... jeg beklaget at jeg skreiv med store bokstaver...og skjønner at det kan misforståes...

 

Og du får vise meg "den delen"! som irriterrer seg over meg da...om du påstår dette så hardnakket... for de fleste inne på bli gravid støtter meg..og MANGE flere har reagert på hvordan jeg blir behandlet fremfor de som klager og huffer seg over alt jeg sier...

Så er d sagt..

 

:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med handa på hjertet si at jg ALDRI har slengt dritt etter noen en uke..eller flere dager for den slags skyld fordi en person har sagt i mot meg...så er d sagt...hehe... så den var tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel du for det meste er en selvsentrert drama-queen... Skulle ikke du teste i dag (hadde vel hørt det her inne om den var positiv!??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sussa jeg synes også at du overdriver. har vært lenge på bli gravid og har sett hvordan du er her. Og nå kommr du hit og lager dårlig stemning... nei takk. her er det bra stemning og sånn vil vi ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for en tullete krangel dere holder på med her? Den var ganske morsom å lese, men ærlig talt, er det NOEN som får noe ut av det?

Dersom dere misliker hverandre så sterkt - la være med å svare på innlegget. En sånn dårlig stemning vil vi ikke ha her inne hos oss.

Og Sussa - det er første gang jeg har sett ett av dine innlegg. Og jeg må si meg enig med de anonyme at du virker som en ordentlig kranglfant. Vanskelig for oss andre å skjønne vitsen med slik krangling på BIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For siste gang,Sussa: Se og dra ræva di avgårde til legen,NÅ! Det som skjer med kroppen og syklusene dine er IKKE normalt,og du trenger hjelp av en profesjonell som kan få orden på dette!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei slapp av...dere skal slippe å ha meg her inne...det er helt i orden...

 

Og ja jeg fikk negativ test..så nå skal jeg til legen på torsdagen..for de som interesserer seg....

 

klem til alle som støtter meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg ikke skjønner....

altså...om dere synes at sussa er så kranglete...hvorfor bruker dere tida deres på å svare da???

å fortsette krangelen???

jeg mener....har vi hatt den samma diskusjonen mange ganger nå????

dere må heller la være å svare på innlegga hennes da...

jeg fatter ikke problemet liksom...???...

dere sier at hun skaper dårlig stemning...okay...kanskje hun gjør det noen ganger...men dere er faktisk ikke det spor bedre selv altså...

begynner å bli så møkk lei av å se på disse krangle innlegga nå....

bruker å holde meg unna disse...men folkens...dere slutter jo aldri!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...