Gå til innhold

Christiina!

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Jeg sitter i senga mi med kjæresten og ser på TV. Han kaller meg tjukka. Haha. Mobber meg gjør han!

Du har glemt to piller da. Hvem piller på brettet er det? Og hvordan piller har du? Tror jeg glemmer den i dag også jeg, ikke somla meg til å ta den enda!

Fortsetter under...

Da var jeg tilbake, men får nesten ikke svart her på BIM resten av dagen. Skal være med mammaen min på det nye senteret i Charlottenberg. Også skal jeg til typen som har bursdag i morgen! Skal være der til onsdag.

Gym prøva mi gikk bra synes jeg, men er sikkert ikke så når jeg får den igjen. Fikk forresten 4+ på en tverrfaglig oppgave, de er så vanskelige, så er fornøyd jeg!

Annonse

åj hjelp!! åssen sa du det, og hva sa moren din da du sa det da??

ikke så mye her nei.. sitter og snakker med typen på msn, og ser på bebi klær på nettet!:)

faen. fikk mensen i dag.. 3 uker forsinka! så jg hadde no nesten håpa på at jg var gravid. men neida! var ikke det.. så.. kanskje d blir en halveis planlagt graviditet istedet da!:P ÅH.. jg vill ha bebi!!!

skjer hos deg da?? hør på mora di nå, ta testen i mårra!:)

Jeg bare sa det jeg :) Mamma sa ikke noe egentlig. Men hun sa jeg kunne teste i morgen. Hehe, men venter litt.

3 uker forskinket ja, det var litt også det da. Men jeg er ikke sikker på om jeg er gravid. Også trenger jeg den før jeg skal på sykehuset å ta MR. Så sparer den litt. Dessuten har jeg ikke vært kvalm og svimmel på en stund... Så tror jeg ikke er det. Men kjæresten tror det, han sier jeg har forandret meg. Huff

Her skjer det mye!

Du må jo ta testen i morra da Vesla, det synes jeg du skal. Bra du klarte å fortelle moren din det da;) Hehe.. Det har jeg gjort og jeg gleda meg ikke akkurat, men fikk mensen et par dager før jeg skulle teste så da var det lissom ikke så farlig:P Hva annet sa moren din da?

Mamma sa ikke så mye, hun vet hvor mye lyst jeg har på baby, så hun brydde seg ikke så mye. Hehe.

I dag har gubben bursdag. Kaller han gubben, vet ikke hvorfor. Vi er ikke gift eller forlovet eller noe men :)

Han er 17 år!!

Ikke tatt testen enda. Tørr ikke jeg! Også har jeg vondt i magen nå.

Bor du i hus eller leilighet? Ble nysgjerrig. Hehe. Sikkert sagt det før, men med min gullfisk hukommelse glir det inn og rett ut igjen.

Annonse

Men det er bra du klarte å fortelle det da;) Så hvis du er gravid så kommer det ikke som et sjokk lissom.

Hurra for gubben din;) Hehe...

Bor i leilighet;)

Kan du ikke ta testen i morgen tidlig? Når du står opp og skal gå på do? Morgenurin er visst best, hehe;)

Hva skal dere idag?

Mamma har sagt at det ikke gjør noe siden jeg var 14 lissom, men hun sier jeg bør vente til etter utdannelsen da...

Teste i morgen tidlig? Hmmm, litt usikker. Vil vente litt. Også tar jeg siste pilla i dag. Også tenkte jeg kanskje å ta en soppbehandling. Huff, det er ekle greier å ha det. Blæh! Kløøøør!

I dag skal vi bare slappe av og kose oss. Men gubben har fått bilspill til Play Station så han kommer til å sitte med det, men da kan jeg sitte her jeg da ;)

Du tester jo når du vil;) Ikke moro med dette sopp greiene:( Hadde det når jeg var liten.

Idag må jeg lese til prøve i morra. Har prøve i hår og hodebunnspleie og fargebehandling:( Og det er vanskelig i og med at vi ikke har bo i faget, det er bare tidligere notater og nettet vi må se på. Huff.

Hatt sopp flere ganger siden jeg var 2 år jeg ! Huff. Og det er ubehagelig... Også fikk jeg det igjen for noen uker siden og den vil ikke vekk. Grr!

Oida, den prøva hørtes vanskelig ut! Men bare å prøve å finne stoff det! Lykke til!

Ønsker meg baby jeg! Nåååå.

Prøver å glemme lysten, men er ikke så lett når man ser barnevogner overalt :( Var på senteret i dag, gjett om det var mange der da. Huff. Blir helt "ungsjuk" jeg som vi sier her... VIL HA! Men må/bør vente en stund til...

Men stikker fra skjermen litt... Tror jeg, men straks tilbake

Bra noen leser på prøver da. Orker ikke det jeg. Sliten, neida :P

Går bra her. Og testen ligger enda i skuffen til gubben. Tørr ikke ta den. Får vente littegrann. Se om jeg får mensen ordentlig denne gangen. Hadde ikke det sist. Men lover å ta testen neste uke engang. Hvem dag? Skal på MR på torsdag, når synes du jeg bør ta den da?? Tips:)

Hjemme fra skolen er godt i blant, men dumt pga fravær da. Det som er så dumt...

Skal i barnehagen på fredag jeg. Siste dagen der. Huff. Slitsomt å være der, men gøy også.

Hmm.. Du må hvertfall ta den innen torsdag;) Men hvis du venter mensen til helga så kan du vel ta testen på mandag eller tirsdag?

Ja, kan ikke ha mye fravær heller så jeg får se åssen formen er i morra!!

Jeg skal på utplassering i uke 50.. Og jeg må ringe sjefen i en salong, men jeg tør ikke. Jeg hater å ringe også gidder jeg ikke å møte opp heller for hu har tre salonger og er i alle så jeg vet ikke hvor og npr hu er til enhver tid;)

Bra det er fler her som hater å ringe. Verste jeg gjør!

Huff, skikkelig deppa jeg nå... Fått vite at gutten min ikke kommer hit i dag. Jeg må sove alene. Og jeg greier bare ikke det! Tenker så rart uten han her.

Leste nettopp at sopp er et tegn på graviditet. Hmm, enda et tegn det. Leter ikke jeg. Men tror det ikke er noe der. Vil egentlig bli ferdig med kneet først...

Håper du får deg jobb i praksisen da!! Kan ingen andre ringe for deg? Hehe, virker kanskje litt pystete da men...

Kan du ikke snart ta den testen da? Hehe.. Blir så nysgjerrig jeg altså..

Ja, jeg også hater å sove alene:( Klarer ikke å sove jeg da.

Men du får prøve da:)

Ja, da tror de sikkert at jeg er en skikkelig pyse og det vil jeg ikke. hehe.. jeg får ringe i morra!! får manne meg skikkelig opp;)

Huff, mamma maser om testen også. Skjønner ikke åssen den funker heller jeg. Hehe, lav IQ. Aldri sett sånne før :S Tenk om helsesøster kunne gitt meg en Clear Blue test, så mye enklere!!

Vil ikke sove i natt jeg tror jeg... Men han sier han kan komme, men nå legger de seg i huset her også da er det så dumt om han kommer. Også skal han tidlig opp i morgen fordi han skal orden istand klatreveggen før klassen hans kommer.

Huff, nå er humøret på bånn. Og jeg som er den sutreungen da. Noen oppmuntrende ord??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...