Gå til innhold

Christiina!

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kanskje kunne begynne på en ny skravletråd. Den gamle ble litt lang.

Huff, sitter her å skulle egentlig ha øvd til gym prøva i morgen. Men orker ikke lese. Trøtt igjen jeg? Aldri.

- Men tatt pilla di i dag da?

Er kanskje viktig å ta den i dag så lenge du glemte den hele helga. Må passe på den andre som skal prøve å vente til etter utdanning med meg vettu :)

Klem

Fortsetter under...

Bør vel kanskje egentlig det, men får ta resten også. Skal ta den siste på tirsdag, også ei ukes opphold. Mensuka. Så da får vi se om den kommer...

Jeg ba meg Vero01 inn her jeg Christiina, den gamle ble så laaang og uoversiktelig.

- Hvor lenge skal dere vente med barn da?

Tenkte et år jeg. For da er jeg 18 også bor jeg kanskje ikke hjemme lenger da.

Ja, her blir det spennende!! Vero, du burde kanskje ta en test;) Sjansen er ganske stor for at du kan være gravid da!!

Jeg er skikkelig svimmel idag jeg:S Men jeg kan ikke være gravid for jeg har tatt alle pillene til rett tid utenom nå i helga da.

I kveld skal jeg pakke litt gymtøy til i morra også holder jeg på å vaske litt klær, og jeg må rydde litt her;) Har kommet hjem etter en helg borte så da må det gjøres litt.

Har noen av dere hjemmeside forresten?

Annonse

Jeg har hjemmeside!!!

Tror det er større sjanse for at Vero er det enn meg.

Å være svimmel er ikke noe gøy. Sliter med det om morgenen jeg. Hele verden går kjemperundt. Blir kvalm av det. Kanskje jeg mangler vitaminer?

Vaske klær er ikke gøy. Iallfall ikke når du må vaske for alle 5 i huset.

Ja, jeg tror hvertfall jeg mangler vitaminer for jeg spiser ikke veldig sunt for tida.. Jeg må kjøpe meg noen vitaminer eller begynne å ta den tranen som står uåpna i kjøleskapet:P

Jeg vasker bare klær for meg og samboeren min så sånn sett er det greit;)

Jeg har også hjemmeside! Hadde vært moro å sett din, men du vil kanskje ikke legge ut link her?

hehe. burde vell tatt en test. men da kommer jg bare til å bli skuffa hvist den IKKE er positiv!:P

morgen kvalme vesl@?? uansett veldig spent på testen din!

slet med svimmelhet før jg oxo, og da jg dro til legen, og testa positivt for kyssesyken, så fikk jg beskjed om at jg hadde jern mangel! så kjøpte no jernvæske, men brukte den aldri. gikk heller rundt å var svimmel, enn å drikke av den grusomme væska ja!

Går på jerntabletter i ny og ne jeg pga sykdommen cøliaki. Så jeg må ha i meg ekstra med jern...

Skal si fra hva svaret blir, men kommer til å bli både skuffet og lettet om den er negativ. Jeg skal nemmelig operere og da er det fint å ikke være gravid lissom...

Fysj, ikke tatt pilla enda i dag jeg. Over 1 1/2 time på overtid. IGJEN

Annonse

Jeg er fra Nord-Odal:) Men bor i en by 5 mil unna nå. Men skal nok flytte tilbake.

Hva er siden din da? Vil se!

Gjett om bebisen min skal få egen side da! Jepp:) Men det kan bli noen år til. Men ikke mer enn 3 om alt går som jeg vil.

Men jeg hadde mensen sist måned, men den var så rar. Merkelige greier.

Sett på siden din! Den var kul. Skrev vesl@89, men vi kan si vi er fra en chatteplass eller noe. Hehe.

Ser på noe skummelt på TV Norge jeg. Må snart dusje. Må være fin til bildene i morgen. Litt usikker på hva jeg skal ha på... Har lagt på meg rundt magen. Og det er ekstra skummelt. Enten er enda mer feit, eller så...

Egentlig begynt på TKs side jeg også, men husker ikke brukernavn og passord. Ergelig. TK er altså babyen da... Hehe.

Gymbagen ja, slipper å pakke den til i morgen jeg. Har prøve isteden.

Lurer litt på hvem av oss som får ønsket vårt oppfyllt først jeg. Hmm. Spennende!

Dere gjør da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...