Gå til innhold

Hjertebank å høy uregelmessig puls...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert....men d har jeg ikke hørt om..kan umulig være sunt... Har du dette lenge? Ville kommet meg til legen..annet råd tør jeg ikke gi!

Skrevet

Hei...

Tror ikke det, men jeg hadde det slik de første mnd av mitt første svangerskap. Jeg holdt på å bli sprø. Men husker ikke om jeg hadde det før jeg fant ut at jeg var gravid. Vet at jeg hadde det fra uke 5 - fordi jeg da var hos legen. Tror hun bare mente jeg var nervøs.... og det var jeg!!! men litt rart likevel.

De gravide venninnene mine hadde det ikke slik, og de var vel like nervøse som meg (vi hadde prøvd lenge, slik at jeg kunne liksom ikke forstå at det var sant, og var nervøs for å miste - men alt gikk bra!)

Jeg husker det på den måten at ... jeg kunne ligge på sofaen eller ha lagt meg for kvelden - slappet helt av, mens pulsen raste avgårde...

Skrevet

okej, takk..

nei ikke så mye, men ja i dag har jeg hatt det mye. men kan hende fordi jeg er spent også.. skal ta test i morgen hvis mensen ikke er kommet.. hehe.. =)

Skrevet

hei!

takk for fint svar!

får håpe det gir seg.. =)

Skrevet

Hmmmm... dette tenkte jeg også på for noen dager siden. Hadde skikkelig uregelmessig puls. Og ikke var jeg stressa i det hele tatt.

Er 1 dag over ikm nå, men testa negativt i går.

I tillegg så fryser jeg noe vanvittig. Er helt skjelven for tiden.

Får håpe det er et tegn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...