Gå til innhold

Noen andre med verdens kuleste termindato: 07.07.07??


Jubalov

Anbefalte innlegg

Vet at sannsynligheten for å føde på termin + at termindatoen trolig blir flyttet på ultralyd, MEN - er bare strålende fornøyd med termindatoen:-)

(Enda mer fornøyd med at det faktisk er en bitteliten på plass, selvfølgelig!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Stilte et spm til deg under Angelica´s kommentar om 8. uke. Regner du 7 uker +1 dag. Holder du virkelig orden på dette??? BLir mektig imponert i så fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, jeg fikk opp den datoen på min terminbergegning! Den er så stilig altså. Men jeg fødte to uker før terminen begge gangene tidligere, så sannsynligheten er stor for at jeg føder i slutten av juni. Men det er flott å ha den datoen sånn inntill videre.

 

Men erfraringer tilsier at den også vil bli flyttet etter at jeg har vært på den off. ultralyden.

 

Men men, fin dato!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,æ har termin 070707,å glede mæ veldi no,har fått tili UL,pga sv skap utafor livmora i sommer,å alt så fint ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei jeg har ikke helt samme termin, men ikke langt ifra 10/07/07:-) er blitt ravid med prøverør, så terminenutregningen var jo enkel, fikk datoen av sykehuset i HGS, har og fått skriv som sier at "gravide med prøverør bør stort sett ikke gå mer enn 1uke over termin før man setter igang fødselen" Velgid greit å ha noe ganske konkret og forholde seg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 07.07.07 her også. Skal på UL i feb, og da vil de sikkert endre datoen, men det forholder jeg meg ikke til for jeg vet nøyaktig hvilken dag unnfangelsen skjedde. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.07.07 er litt kult det å da...;)

går sikkert 14 dager over tiden jeg, så da ender jeg opp på 27.07.07...den var litt tøffere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...