Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Tåteflasker tar jeg i oppvaskmaskinen. Men jeg har bare èn tuteflaske og han får jo ikke melk i den, kun vann. Burde vel kanskje holde å vaske med salo hver dag ? Har tenkt til å kjøpe 1-2 tutekopper til når han bruker de litt mer.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 hmmm, hvorfor ble jeg plutselig anonym der oppe ?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Er ikke alle tutekopper som tåler koking faktisk. Jeg koker de ikke- bare vasker enten i oppv.maskin eller Zalovann. Innimellom heller jeg kokt vann over
MintCondition Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Vasker tutekoppene i oppvaskmaskinen jeg. Demonterer jo det som kan demonteres (ventil/håndtak/selve tuten) og stapper det inn Har en 3-4 å velge i vi da, bruker en kopp en dag.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Takk for svar, da vasker jeg den i salo så får jeg heller kjøpe noen flere så jeg kan ta de i oppvaskmaskinen etter hvert. Han trenger jo flere etter hvert alikevel . )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå