Enliiitentil? Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hei:-) Høres ut som om vi er litt i sammen båt! Jeg jobber 25% for tida pga bekkenløsning ja, som pedagogisk leder, en jobb jeg ikke kunne tenke meg å bytte mot noe annet. Den er veldig hektisk akkurat nå da, men storkoser meg den tiden jeg er på jobb, hvertfall! Sambo er 29 og han jobber som spillanmelder med 8-16 jobb i byen... Hva studerer du? Hvor er du fra egentlig? Jeg kommer egentlig fra Lillehammer, så jeg har mamma der og pappa bor 45 min fra Drammen... jeg bor midt i mellom, mest hjemme hos mamma. Har en del venninner her, men ingen av dem er spesielt gravide. Har også noen kjente rundt her som er gravide, men vi har ikke møttes enda. Jeg har termin med ei jente den 3.april, men mensterminen er 24.mars, så det blir spennende å se. Hobbyene mine er strikke, tegne, skrive, lage hjemmeside og gå litt turer. Hvor bor du hen? Vi bor på Ellingsrud... Håper vi kan bli litt bedre kjent, msn: [email protected]
Mandarinmamma Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Har lagt deg til MSN'en min, så kan vi prates der! Blir litt opptatt nå, men kanskje senere i kveld eller i morgen!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå