~anette & lukas + ella ~ Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Siste utbetaling for stipend er 15 Mars. Hva gjør jeg da? Har jeg ikke rett på mer penger enn barnetrygd da? Hmmmm lurer på hvordan dette skal gå... Har samboer, men det er helt umulig å leve kun på hans lønn. Han er selvstendig næringsdrivende. Kan jo ikke skaffe meg jobb så tidlig, Gutten min er bare 8 mnd da...
Englefjas Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Sambo og jeg har gjort det sånn at han tar over permisjonen min etter jul, og jeg begynner å studere igjen. Dette var nettopp fordi vi fant ut at det var den eneste løsningen hvis vi skulle klare oss økonomisk. Han får 80% lønn og er hjemme til august, og jeg må jobbe i sommer. Gruer meg litt til å begynne å studere, siden snella bare er fem måneder, men det er jo ikke så mange forelesninger i uka, så jeg vil være hjemme mye uansett.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 Siden samboeren min er selvstendig får han ikke permisjon... Skal begynne å studere igjen når han er 1 år, altså til høsten igjen. Da vil jeg jo få stipend igjen, men i mellomtiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå