*Mysillen* Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 hva som må til for at jeg skal bli gravid????? Venter forresten på TR akkurat nå...Men er også helt sikker på at hun kommer.... Jeg er født 26 10 83 noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 får ikke opp noe på deg jeg.... prøver igjen senere
*Mysillen* Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2006 kan legge til at sambo er født 19 06 77 han har et barn fra før av å jeg har også vært gravid en gang før (men tok abort)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 fikk opp nå at du blir gravid. I løpet av første halvåret i 2007. Mulig at du trenger noe form for hjelp. Hormonkur...akupunktur.... Ikke noe drastisk får jeg opp. har du blitt utredet forresten?
*Mysillen* Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2006 Har begynt...tatt blodprøver og de er fine... Tatt vanlig gu og ultralyd (både vanlig og innvendig) Har hatt cyster på høyre eggstokk...vet ikke om jeg fortsatt har det da?? Men annenhver syklus blir bestandig mye lengre enn de andre... Sambo er ikke testa enda da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå