Gå til innhold

Inspirert av min egen tråd....... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av min egen tråd under her, hvor vi snakket om å utnytte den siste tiden godt, har jeg da fått mannen min til å lage middag til meg- kjøpt meg en diiiiiiger pose smågodt og skal ligge på sofaen å se på serier og bimme resten av kvelden :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres deilig ut!!!

Akkurat kommet hjem fra svigers, så driver å tar igjen litt bim mens jeg utsetter det ejeg egentlig skal... rydde!!!

Skrevet

hihi, gjett hva jeg gjør??? det samme som deg =)

Nå koser vi oss glugg i hjæl =)

Skrevet

he,he..........

Fornuftig du *smile*

Også så snill mann da:)))))

Skrevet

ååååå, nå koser vi oss ja................... så deilig!!!!!! håper bare ikke jeg må på do nå- da blir "idyllen" min ødelagt, har liksom lagt meg så godt til rette- og hvis jeg må opp på do finner jeg sikert ikke den gode stillingen igjen etterpå...........

Jeg ELSKER smågodt!!!!!!!!!!

Skrevet

mmmmmmmmmmmmm

nå fikk jeg lyst på smågodt....

Herregud, for en viljestyrke jeg har om dagen....

*Ringe sambo og be han handle til meg*

Skrevet

Du trenger ikke viljestyrke nå om dagen vet du :) Bare la det fare- og gjør som du har lyst til..... vi må bruke den "jammen jeg er jo gravid da" for alt det er verdt nå..... :) jeg har egentlig brukt den altfor lite jeg, når jeg tenker meg om!!!!

Skrevet

*lerskikkelighøyt*

Den der har jeg brukt alt for lite jeg og...............:)))

Skrevet

Jeg bruker for det meste: "jada, jeg kan godt gjøre det selv, men da må du passe babyen litt"

bruker å fungere på det meste den :)

Skrevet

HAHAGHAHAHAHA den var god!!!! den sakl jeg også bruke, når jeg blir lei av å si "jammen jeg er jo gravid da" hehehehe- godt å ha noen å bytte på litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...